MP32 MKII Kabina akustyczna do mikrofonu

MP32 MKII Kabina akustyczna do mikrofonu

331,90 zł
RRP: 419,90 zł -20%
z podatkiem VAT
  • Osłona mikrofonowa
  • Szary
Numer artykułu: 10028565
MP32 MKII Kabina akustyczna do mikrofonu
331,90 zł
RRP: 419,90 zł -20%
z podatkiem VAT
  • Dostępny natychmiast!
  • Czas dostawy: 7 - 9 dni roboczych
  • Ekspresowa dostawa
  • 14 dni na zwrot

Zalety

  • profesjonala osłona mikrofonu do praktycznego montażu za mikrofonem

  • minimalizuje refleksy, uciążliwe odgłosy i pogłos w pomieszczeniu - idealna do sucho brzmiących nagrań głosowych, wokalnych i instrumentalnych

  • elastyczna, lekka konstrukcja z metalową prowadnicą metalu i poręcznymi, radełkowanymi śrubami do regulacji wysokości i głębokości

Szczegóły dot. produktu

Osłona mikrofonu auna Pro to ekonomiczne rozwiązanie dla profesjonalnych studiów nagrań dźwiękowych o niekorzystnych warunkach otoczenia. Dzięki elastycznej ergonomii produktu idealny także do zastoswań na żywo.

Jego zoptymalizowana akustycznie pianka ( 5cm grubości)odznacza się wysoką gęstością, co pozwala na zminimalizowanie niepożądanych odbić i odgłosów oraz redukcję pogłosu. Szczególnie przydatna do sucho brzmiących nagrań. Elastyczną, lekką konstrukcję można łatwo zamontować na zwykłych statywach lub uchwytach mikrofonowych za pośrednictwem dołączonego adaptera. Dzięki regulowanej wysokości i głębokości metalowej szyny prowadzącej, jak również dużym, poręcznym, radełkowanym śrubom, aunę Mic-Screen łatwo jest dostosować do warunków przestrzennych i wzrostu osoby korzystającej. Tylny panel posiada metalowe profile, a także ochronną, aluminiową blachę perforowaną, zabezpieczającą wrażliwą piankę przed uszkodzeniem.

Podstawowe informacje

  • niewielki ciężar własny
  • szybki montaż
  • nadaje się do zastosowań na żywo
  • profile metalowe śrubowe
  • nitowane Logo
  • materiał: metal, akustycznie zoptymalizowana pianka o wysokiej gęstości
Numer artykułu: 10028565

Wymiary i szczegóły techniczne

  • 45 x 30 x 26 cm (szer. x wys. x głęb.)
  • grubość pianki: 5 cm
  • waga: ok. 1,6 kg

Co zostanie dostarczone

  • 1 x osłona
  • 1 x prowadnica
  • 3 x śruby
  • 1 x adapter
  • instrukcja obsługi w języku niemieckim i angielskim

Dostawa i wysyłka

Dostępny natychmiast!

Czas dostawy: 7 - 9 dni roboczych

Opinie klientów
1 Ocena

Nie ma komentarzy do tego artykułu.

Opinie klientów z innych krajów
sprawdzona opinia 22/08/2015

Per registrare voce e canto in modo professionale è particolarmente importante porre attenzione “a monte”, vale a dire al tipo di microfono da usarsi e all’ambiente in cui il suono viene registrato. Uno schermo per microfono è un accessorio specialmente utile se abbinato a microfoni diagramma polare a 8. Avendo già un microfono a nastro Auna l’ho voluto dotare di uno schermo per farmi un’idea di quanto lo schermo possa influire sulla qualità della registrazione vocale. Al momento ho solo montato lo schermo con il microfono e verificato che lo schermo attenua i suoni provenienti da direzioni indesiderate in modo efficace ma aspetto di rientrare dalle ferie per fare qualche prova con e senza schermo. Il video mostra solo come appare il dispositivo nelle sue parti e da montato, se riesco lo aggiornerò anche con una prova audio. I materiali e la fattura mi paiono buoni. Alle parti filettate da montare sull'asta si potrebbe chiedere una lavorazione un po' più accurata ma fanno bene la loro parte. Avrei preferito se il corpo fosse stato parzialmente smontabile, in mod da occupare meno spazio quando smontato. Questo oggetto è un po’ ingombrante rispetto a un semplice microfono, ma può dare un grosso contributo alla registrazione di voce e canto in un ambiente non trattato acusticamente, in particolar modo se si usano microfoni che abbiano un diagramma polare a “8”, come molti microfoni a nastro, o comunque con microfoni captino il suono anche da “dietro”. Lo scopo di questo strumento è quello di schermare il microfono da suoni che provengono da dietro per far sì che catturi solo, o per la maggior parte il suono frontale. Molti microfoni sono già costruiti in modo da essere sensibili per lo più ai suoni frontali in misura maggiore o minore, sono questi i microfoni “cardioide” o “ipercardioide”. Alcuni tipi di microfoni, come tanti microfoni a nastro, invece, hanno la caratteristica di catturare il suono sia da davanti che da dietro nello stesso modo, mentre sono quasi insensibili ai suono provenienti dai lati o da sopra/sotto. Se si registra la voce in un ambiente con pareti lisce, rigide, parallele, il suono “rimbalzerà” nell’ambiente e al microfono arriverà sia il suono diretto della voce ma anche un insieme di riflessioni e echi. Se si parla di fronte a un microfono a nastro e al di là del microfono c’è un muro, il suono si rifletterà sul muro e tornerà al microfono, sovrapponendosi al suono diretto e rendendolo meno pulito. Lo schermo evita che i suoni riflessi giungano al microfono. ed è utile anche se vi sono delle altre fonti di suono che non si desidera riprendere (strumenti, altre voci, delle casse monitor ecc.). Se, oltre allo schermo, si riesce a far sì che dietro a chi parla/canta ci sia una superficie fonoassorbente (una tenda pesante, per esempio), il risultato potrà essere ancora migliore. Nel mio caso il microfono a nastro Auna aveva già un suo supporto e non ho usato tutti gli accessori a disposizione. Questi ultimi diventano utili quando si vuole piazzare un microfono dotato di sospensione elastica. Questo articolo mi pare da prendere in considerazione per migliorare la qualità di registrazione di podcast, commenti vocali, canto.

Aby nagrywać głos i śpiew w sposób profesjonalny, szczególnie ważne jest zwrócenie uwagi „pod prąd”, czyli rodzaj używanego mikrofonu i środowisko, w którym dźwięk jest nagrywany. Osłona mikrofonu jest szczególnie przydatnym dodatkiem w połączeniu z 8 mikrofonami o charakterystyce kierunkowej.Posiadając już mikrofon wstęgowy Auna, chciałem wyposażyć go w osłonę, aby przekonać się, jak bardzo osłona może wpłynąć na jakość wokalu nagranie. W tej chwili zamontowałem tylko ekran z mikrofonem i sprawdziłem, czy ekran skutecznie tłumi dźwięki dochodzące z niepożądanych kierunków, ale czekam na powrót z wakacji, aby zrobić kilka testów z ekranem i bez. Film pokazuje tylko, jak urządzenie wygląda w częściach, a po złożeniu, jeśli mogę, zaktualizuję je również o test audio. Materiały i wykonanie wydają mi się dobre. Gwintowane części, które mają być zamontowane na pręcie, można by wymagać nieco dokładniejszej obróbki, ale dobrze spełniają swoją rolę. Wolałbym, aby korpus był częściowo rozłożony, aby po rozłożeniu zajmował mniej miejsca. Ten obiekt jest nieco nieporęczny w porównaniu do zwykłego mikrofonu, ale może wnieść duży wkład w nagrywanie głosu i śpiewu w środowisku nieobrobionym akustycznie, zwłaszcza jeśli używasz mikrofonów o układzie biegunowym „8”, takich jak wiele mikrofonów wstęgowych mikrofony, aw każdym razie mikrofony, wychwytują dźwięk nawet „z tyłu”. Celem tego narzędzia jest osłona mikrofonu przed dźwiękiem dochodzącym z tyłu, tak aby przechwytywał tylko lub głównie dźwięk z przodu. Wiele mikrofonów jest już skonstruowanych tak, aby były w większym lub mniejszym stopniu wrażliwe na dźwięki przednie, są to mikrofony „kardioidalne” lub „hiperkardioidalne”. Z drugiej strony niektóre typy mikrofonów, takie jak wiele mikrofonów wstęgowych, mają tę właściwość, że przechwytują dźwięk zarówno z przodu, jak iz tyłu w ten sam sposób, będąc jednocześnie prawie niewrażliwymi na dźwięki dochodzące z boków lub z góry/z dołu. . Jeśli głos zostanie nagrany w środowisku o gładkich, sztywnych, równoległych ścianach, dźwięk będzie „odbijał się” w otoczeniu i zarówno bezpośredni dźwięk głosu, jak i zestaw odbić i ech dotrą do mikrofonu. Jeśli mówisz do mikrofonu wstęgowego, a za mikrofonem znajduje się ściana, dźwięk będzie odbijał się od ściany i wracał do mikrofonu, nakładając się na bezpośredni dźwięk i czyniąc go mniej wyraźnym. Osłona zapobiega przedostawaniu się odbitych dźwięków do mikrofonu. i jest to również przydatne, jeśli istnieją inne źródła dźwięku, których nie chcesz odbierać (instrumenty, inne wokale, głośniki odsłuchowe itp.). Jeśli oprócz ekranu możliwe jest zastosowanie powierzchni dźwiękochłonnej za mówcą/piosenkarzem (na przykład ciężka kurtyna), wynik może być jeszcze lepszy. W moim przypadku mikrofon wstęgowy Auny miał już swoją podstawkę i nie wykorzystałem wszystkich dostępnych akcesoriów. Te ostatnie przydają się, gdy chcemy umieścić mikrofon z elastycznym zawieszeniem. Ten artykuł wydaje mi się być brany pod uwagę w celu poprawy jakości nagrywania podcastów, komentarzy głosowych, śpiewu.