3-letnia gwarancja 14 dni na zwrot towaru

Pomoc

Wszystko o transporcie

Czas dostawy może się różnić w zależności od wielkości i wagi towaru.

  • Zazwyczaj wysyłamy zamówienia w ciągu 2 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia. W przypadku płatności przelewem bankowym z góry w ciągu 2 dni roboczych od zaksiegowania płatności.
  • Czas dostawy uzależniony jest od firmy transportowej oraz wielkości towaru. Nasz szacowany czas dostawy dla większości przedmiotów o wadze do 30 kg to 5-6 dni roboczych oraz 7-8 dni w przypadku wysyłki dużych przesyłek.

Wybór firmy transportowej dokonywany jest bezpośrednio w magazynie i zależy głównie od wymiarów paczki oraz kraju dostawy. Nie możemy zmienić dostawcy usług transportowych ze względów logistycznych. Czas dostawy jest zawsze podany przy każdym towarze w ofercie na stronie internetowej. WAŻNE! Nie oferujemy ekspresowej dostawy ani wyboru terminu dostawy dla naszych zamówień, ponieważ nie ma możliwości ustalenia konkretnej daty ani godziny odbioru. Dostawcy nie mogą wykonywać indywidualnych połączeń.

Czy nadal mogę zmienić dane mojego zamówienia?

Informacje o zamówieniu można zmienić tylko przez określony czas - przed wysyłką produktu. Po otrzymaniu płatności przydzielimy do Twojego zamówienia przewoźnika z podanymi przez Ciebie informacjami. Jeśli paczka jest już w drodze i jest przypisana do trasy, nie ma możliwości zmiany adresu, ponieważ nie możemy skontaktować się z przewoźnikiem i udzielić mu dalszych informacji dotyczących przesyłki, która jest już w drodze. Zalecamy bezpośredni kontakt z dostawcą i zmianę informacji o dostawie. Jeżeli masz jakiekolwiek problemy, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.

Nie mogę śledzić mojego zamówienia

Jak tylko zamówienie zostanie wysłane z naszego magazynu, wyślemy Ci e-mail z informacją o śledzeniu przesyłki. Status przesyłki możesz sprawdzić tutaj (wystarczy wpisać numer zamówienia lub adres e-mail) lub na stronie internetowej przewoźnika.

Chcę sprawdzić, gdzie jest moje zamówienie?

Czas dostawy może się różnić w zależności od firmy kurierskiej oraz kraju. Po otrzymaniu potwierdzenia oraz numeru przesyłki szacowany czas dostawy wynosi od 5 do 6 dni roboczych. U dużej paczki transport może zająć od 7 do 8 dni roboczych. Jeżeli Twoja przesyłka jest opóźniona o więcej niż 3 dni lub nie otrzymałeś informacji o śledzeniu po dokonaniu płatności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Zamówienie jest opóźnione/nie mogę śledzić mojego zamówienia.

Jeżeli Twoje zamówienie jest opóźnione o więcej niż 3 dni lub nie otrzymałeś informacji o śledzeniu po dokonaniu płatności, sprawdź status swojego zamówienia. Zobacz śledzenie, aby zamówienie pochodziło od przewoźnika, zalecamy bezpośredni kontakt z przewoźnikiem (firmą kurierską).

Śledzenie zamówienia pokazuje, że zamówienie zostało dostarczone, ale jeszcze nic nie otrzymałem

Jeżeli śledzenia wskazuje, że przesyłka została dostarczona, ale nie otrzymałeś produktu, skontaktuj sięz sąsiadami, współpracownikami lub członkami rodziny. Często się zdarza, że ktoś inny z Twojej okolicy odbierze przesyłkę.

Sprzedajiecie również części zamienne do produktów?

Jeżeli w momencie dostawy brakuje części w paczce lub jeżeli produktu nie działa prawidłowo masz 3-letnią gwarancję mamy możliwość wysłania części zamiennej. Wiele akcesoriów do produktów (miski, kable, filtry) jest dostępnych na naszej stronie internetowej. Przy każdym produkcie podajemy również dodatkowe produkty, które można do niego dokukupić.

Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę

Po otrzymaniu przesyłki prosimy o dokładne sprawdzenie paczki i produkt. Jeżeli okaże się, że pudełko lub produkt zostały uszkodzone podczas transportu, wykonaj następujące kroki: Sfotografuj uszkodzenie zaraz po otwarciu opakowania. Musisz zgłosić problem firmie kurierskiej najpóźniej w ciągu 48 godzin, gdzie będziesz mógł zażądać zwrotu pieniędzy. Będziesz potrzebował numeru przesyłki (znajdziesz go na paczce lub po zalogowaniu tutaj) oraz dokumentacji fotograficznej do reklamacji. Uszkodzenie przesyłki możesz zgłosić poprzez formularz online, w którym podajesz opis uszkodzenia, numer przesyłki oraz zdjęcia.

Ile kosztuje transport?

Transport jest bezpłatny. Tylko w przypadku płatności za pobraniem klient płaci firmie transportowej 5 PLN jako opłatę manipulacyjną.

do góry