[Używany] Companion Przyczepka rowerowa
-
Uwaga: chodzi o rozpakowany artykuł lub artykuł z drobnymi uszkodzeniami opakowania. Pełna funkcjonalność produktu została sprawdzona. Oferujemy 2 lata gwarancji.485,99 złRRP: 959,90 zł
-
540,90 złRRP: 959,90 zł
- Pozostało kilka artykułów w magazynie – zamów szybko! Pozostało kilka artykułów w magazynie – zamów szybko!
- Czas dostawy: 8 - 10 dni
- Ekspresowa dostawa
- 14 dni na zwrot
- Darmowa dostawa nad 215 zł Darmowa dostawa przy płatności kartą lub przelewem bankowym. Nie dotyczy towarów ponadgabarytowych.
Stan - dopuszczalny: Towar zwrócony z drobnymi śladami użytkowania
Zalety
Przyczepka rowerowa: powierzchnia ładunkowa o pojemności 50 l i wymiarach 42 x 63 cm na dwie skrzynki z napojami
2 w 1: użytkowanie jako przyczepka rowerowa lub jako wózek ręczny
Elastyczność zastosowania: nadaje się do transportu różnorodnych towarów/przedmiotów
Podstawowe informacje
- Komplet z zainstalowanym na stałe systemem sprzęgowym, pasuje do wszystkich rowerów z kołami w rozmiarze 26–28 cali
- Mieści do dwóch skrzynek z napojami
- 16-calowe ogumienie pneumatyczne 16" z solidną felgą szprychową ze stali
- Maksymalne ciśnienie opon: 1,7–2,0 barów (25–30 PSI)
- Zaworki samochodowe do łatwego pompowania na każdej stacji benzynowej
- Łatwy demontaż kół dzięki mocowaniu za pomocą kołków sprężystych
- Prosta zmiana pozycji dyszla dzięki sworzniom blokującym
- Częściowy demontaż umożliwia przechowywanie na niewielkiej przestrzeni
- Ze światłami odbłyskowymi w zestawie
- Pokrowiec przeciwdeszczowy z taśmami i paskami na rzep do mocowania
Wymiary i szczegóły techniczne
- Wymiary (po zmontowaniu): ok. 62 x 40 x 127 cm (szer. x wys. x gł wraz z dyszlem)
- Długość dyszla: 65 cm
- Wymiary powierzchni ładunkowej: ok. 42 x 18 x 63 cm (szer. x wys. x gł.)
- Waga: ok. 9,4 kg
Co zostanie dostarczone
- 1 x przyczepka •2 x 16-calowe koła szprychowe z 1,95-calowym ogumieniem pneumatycznym
- 2 x białe światło odblaskowe
- 2 x czerwone światło odblaskowe
- 1 x dyszel
- 1 x obicie powierzchni ładunkowej
- 1x pokrowiec przeciwdeszczowy
- Instrukcja obsługi w j. niemieckim (inne języki: j. angielski)
Dostawa i wysyłka
Czas dostawy: 8 - 10 dni
Nie ma komentarzy do tego artykułu.
Klarfit Companion Fahrradanhänger Perfekt für meine Transportzwecke ...
Przyczepka rowerowa Klarfit Companion Idealna do moich celów transportowych...
Anhänger für mein Falt- Ebike. Ich war schon länger auf der Suche nach einem Lastenanhänger für mein 20 Zoll Falt- Ebike. Dabei ist mir eine Aktion für diesen Klarfit Anhänger unter gekommen. Statt den regulären ca. 150€ sollte ich nur gut 60€ bezahlen, sofern ich ihn mit der blauen Abdeckplane bestelle. Ein absolutes Schnäppchen. Dabei hätte ich mir vermutlich sowieso die blaue Plane bestellt. Der Anhänger passt sehr gut zu meinem Rad. meine Befürchtungen, er würde ggfs. zu schräg stehen, da 20 Zoll Räder nun mal deutlich kleiner sind als die sonst üblichen 26 oder 28 Zoll Räder. Aber das ist überhaupt kein Problem. Außerdem läuft er ruhig und stabil. Nur bei ganz schlechter Strecke hört man ihn manchmal etwas poltern, zumindest wenn er nicht beladen ist. Man merkt den Anhänger beim Fahren fast gar nicht. lediglich der Akkuverbrauch ist spürbar höher. Ist ja auch logisch, schließlich hängen da zig Kg extra am Rad und obendrein ist auch noch die Anzahl der Räder von 2 auf 4 verdoppelt worden. Die Montage des Anhängers war kein Problem. Leider traf das auf die Anhängerkupplung nicht zu. Die Bohrung, durch die die Achse gesteckt wird, war zu klein. Ich hatte erst einen zu üppigen Lackauftrag in verdacht, aber ich musste tatsächlich tiefer als nur bis aufs blanke Metall feilen, bis ich die Kupplung montieren konnte. Eigentlich hat mein Rad Standardteile. In sofern denke ich nicht, das die Achse zu dick ist, sondern es wird wohl tatsächlich an der Kupplung selbst liegen. Zum Glück baut man die Kupplung ja nur einmal dran. Schließlich stört sie im Alltag ohne Anhänger überhaupt nicht. Da ich den Anhänger so extrem günstig bekommen habe, will ich das auch gar nicht so hoch hängen. Es sollte nur mal erwähnt werden. Alles in allem bin ich sehr froh, einen so hochwertigen Anhänger am unteren Ende des verfügbaren Budgets (50-100€) bekommen zu haben. das wäre sonst sicher nur bei Gebrauchtkauf möglich gewesen. Die regulären Preis hätte ich mir nicht leisten können. So ist der Anhänger ein absoluter Hit und ich würde 10 Sterne vergeben, wenn es denn gehen würde. Leider muss es bei 5 Sternen bleiben.
Przyczepka do mojego składanego e-roweru. Od dłuższego czasu poszukuję przyczepki towarowej do mojego 20-calowego składanego e-roweru. Natknąłem się na promocję tej przyczepki Klarfit. Zamiast zwykłych 150 euro, jeśli zamówię z niebieską plandeką, zapłacę tylko około 60 euro. Absolutna okazja. Prawdopodobnie i tak zamówiłbym niebieską plandekę. Przyczepka bardzo dobrze pasuje do mojego roweru. Obawiałem się, że będzie zbyt pochylona, ponieważ 20-calowe koła są znacznie mniejsze niż zwykłe 26 lub 28-calowe koła. Ale to nie jest żaden problem. Działa również cicho i stabilnie. Tylko na bardzo złych drogach czasami słychać lekkie dudnienie, przynajmniej gdy nie jest obciążone. Podczas jazdy prawie nie zauważasz przyczepy. jedynie zużycie baterii jest zauważalnie wyższe. Ma to sens, w końcu na rowerze wiszą dziesiątki dodatkowych kilogramów, a do tego podwojono liczbę kół z 2 do 4. Montaż przyczepy nie stanowił żadnego problemu. Niestety nie dotyczyło to haka holowniczego. Otwór, przez który wkładana jest oś, był za mały. Na początku podejrzewałem, że farba jest zbyt ciężka, ale tak naprawdę musiałem piłować głębiej niż tylko goły metal, zanim mogłem zamontować sprzęgło. Właściwie mój rower ma standardowe części. Pod tym względem nie wydaje mi się, że oś jest za gruba, a raczej samo sprzęgło. Na szczęście sprzęgło montuje się tylko raz. Przecież w życiu codziennym bez przyczepy zupełnie Ci to nie przeszkadza. Ponieważ przyczepę kupiłem tak wyjątkowo tanio, nie chcę jej wieszać tak wysoko. Warto o tym choć raz wspomnieć. Podsumowując, jestem bardzo szczęśliwy, że dostałem przyczepę tak wysokiej jakości przy niższym budżecie (50-100 euro). W przeciwnym razie prawdopodobnie byłoby to możliwe tylko w przypadku zakupu używanego. Nie było mnie stać na cenę regularną. Zawieszka to absolutny hit i dałabym jej 10 gwiazdek, gdyby to było możliwe. Niestety musi pozostać na 5 gwiazdkach.
Sturdy & capacious load carrier A bit heavy at 9kg but well built. Quality steel and finish. Reflectors pretty useless. Stable and fast rolling but without suspension and relatively small 16” wheels it bounces a lot. Fine on the flat and small inclines, otherwise best with an ebike! Fixing to bicycle is heavy and secure. But a quick release system would be more convenient. Cover is tedious to fit and take off. Fits a 69x40 euro box perfectly. For local car less shopping ideal. Long tours probably not. Good. Slye for money at €55!
Solidny i pojemny bagażnik. Trochę ciężki, 9 kg, ale dobrze wykonany. Wysokiej jakości stal i wykończenie. Odblaski raczej bezużyteczne. Stabilny i szybki, ale bez zawieszenia i stosunkowo małych 16-calowych kółek mocno podskakuje. Dobry na płaskim terenie i małych wzniesieniach, poza tym najlepszy z rowerem elektrycznym! Mocowanie do roweru jest ciężkie i bezpieczne. Ale system szybkiego zwalniania byłby wygodniejszy. Pokrowiec jest żmudny w zakładaniu i zdejmowaniu. Idealnie pasuje do pudełka euro 69x40. Idealny na lokalne zakupy bez samochodu. Długie wycieczki prawdopodobnie nie. Dobrze. Slye za pieniądze za 55 €!
Super Produkt Der Fahrad anähnger ist wie beschrieben. Läst sich gut ziehen nur die kupplung mußte ich das Loch vergrößern das am Fahrrad montiert wird da ich ein e bike habe aber ich kann es nur empfehlen
Świetny produkt. Przyczepka rowerowa jest zgodna z opisem. Łatwo go wyciągnąć, ale musiałem powiększyć otwór, który jest montowany w rowerze, ponieważ mam e-rower, ale mogę go tylko polecić
Top Preis-Leistungsverhältnis Also, als erstes, für den Preis, ein sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis! Zweitens, großes Plus für die Reflektionsreifen! Leichtgängig, stabil, gut zu fahren, laufruhig und angenehm in der Benutzung. Die Arretierungsstifte werde ich etwas anfasen, da es doch eine ziemliche Geduldsprobe sein kann, die Löcher zu finden. Kleines Manko, beim rechtsfahren sollte man keine zu scharfe Kurve fahren. Für 28 Zoll Räder ist die Deichselkrümmung etwas klein. Alles in allem bin ich sehr zu frieden, da man für den Preis nicht annähernd gute Namhafte Produkte bekommt! Top, Preis Leistung, Qualität gut, ich würde das Ding nochmal kaufen!!!
Najwyższy stosunek ceny do wydajności A więc przede wszystkim za cenę bardzo dobry stosunek ceny do wydajności! Po drugie duży plus za odblaskowe opony! Płynnie pracujący, stabilny, łatwy w prowadzeniu, cichy i przyjemny w użyciu. Sfazuję nieco kołki blokujące, ponieważ znalezienie otworów może być nie lada sprawdzianem cierpliwości. Mała wada: jadąc w prawo nie należy wchodzić w zbyt ostry zakręt. Krzywizna dyszla jest nieco mała jak na koła 28-calowe. Podsumowując, jestem bardzo zadowolony, bo za tę cenę nie można równać się z dobrymi, znanymi produktami! Top, wydajność cenowa, dobra jakość, kupiłbym tę rzecz ponownie !!!
Ottimo, oggetto e consegna
Doskonale, przedmiot i dostawa
Fahrradanhänger funktioniert, ein Schlauch direkt defekt Der Anhänger ist fix und einfach aufgebaut. Die Montage am Rad ist auch simpel und wirkt stabil. Der Umbau zum Handkarren ist eher eine Spielerei und leider zu umständlich um das mal eben auf dem Supermarktparkplatz mit zwei Handgriffen zu machen. Man macht sich dabei auf jeden Fall die Finger schmutzig. Aber es funktioniert, wenn man den Wagen längere Zeit als Handkarren nutzen will. Die Anbringung der Regenschutzplane ist ein wenig fummelig und es bleibt nicht viel Platz nach oben. Aber auch sie erfüllt grundsätzlich ihren Zweck. Ärgerlich war, dass gleich ein Reifenschlauch vor der ersten Benutzung bei der leeren Probefahrt geplatzt war (siehe Bild). Also gleich mal zwei Ersatzschläuche bestellt. Dem zweiten traue ich jetzt nämlich auch nicht mehr. Es handelt sich um die Standardgröße für viele Kinderräder. Beschaffung ist also unproblematisch. Aber vielleicht kalkuliert man den Preis für zwei neue Schläuche vor der Anschaffung des Anhängers gleich noch drauf.
Przyczepka rowerowa sprawna, jedna rura jest uszkodzona. Przyczepkę można szybko i łatwo rozłożyć. Montaż go na rowerze jest również prosty i sprawia wrażenie stabilnego. Przekształcenie go w wózek ręczny to raczej chwyt marketingowy i niestety zbyt skomplikowany, aby można go było wykonać w dwóch krokach na parkingu supermarketu. Na pewno ubrudzisz sobie ręce. Ale działa, jeśli chcesz używać wózka jako wózka ręcznego przez długi czas. Mocowanie osłony przeciwdeszczowej jest nieco kłopotliwe, a na górze nie ma zbyt wiele miejsca. Ale zasadniczo spełnia również swój cel. Denerwujące było to, że dętka pękła podczas pustej jazdy próbnej przed pierwszym użyciem (patrz zdjęcie). Zamówiłem więc od razu dwa zastępcze węże. Temu drugiemu też już nie ufam. Jest to standardowy rozmiar wielu rowerów dziecięcych. Zakupy nie stanowią więc problemu. Ale być może przed zakupem przyczepy dodasz cenę za dwa nowe węże.
Toller Anhänger Toller Anhänger. Klein auseinander baubar. Hierdurch super in der Garage zu verstauen, ohne zu viel Platz wegzunehmen. Einziger Mangel: ich habe es nicht hinbekommen, die Beleuchtung so zu installieren, dass man auf dem Gestell etwas überstehen lassen kann (hinten und vorne). Die Beleuchtung ist immer im Weg. Ich habe mir jetzt selbstklebende Reflektoren besorgt und angebracht
Świetny zwiastun Świetny zwiastun. Można rozebrać na mniejsze kawałki. Ułatwia to przechowywanie w garażu i nie zajmuje zbyt dużo miejsca. Jedyny problem: nie udało mi się zamontować oświetlenia tak, aby coś wystawało poza ramę (tył i przód). Oświetlenie zawsze przeszkadza. Kupiłem teraz samoprzylepne odblaski i przymocowałem je
Für das geld super Für den preis ist der anhänger wirklich super. Ich habe ein fully bike mit Radgröße 29 und ich könnte ohne anpassungen an der stange keine kurven fahren, da mein Hinterrad bei der kleinsten lenkbewegung bereits schleift. Aber sonst ist das ein wirklich sehr schönes produkt.
Świetny jak na tę cenę, przyczepa jest naprawdę świetna. Mam rower w pełni wyposażony w koła w rozmiarze 29 i nie dałbym rady pokonywać zakrętów bez regulacji kierownicy, bo tylne koło ciągnie przy najmniejszym ruchu kierownicą. Ale poza tym to naprawdę fajny produkt.
Davvero un ottimo prodotto, resistente e con materiali di buona qualità. Ho dato 4 stelle al posto di 5 per due motivi: - il collegamento alla bici non è molto semplice - la parte verticale del lato corto non ha un rinforzo interno sufficiente e tende un po a piegarsi se c’è peso A parte ciò rimane un ottimo prodotto specialmente guardando il prezzo. Lo consiglio!
Naprawdę doskonały produkt, wytrzymały i wykonany z dobrej jakości materiałów. Dałem 4 gwiazdki zamiast 5 z dwóch powodów: - połączenie z rowerem nie jest zbyt proste - pionowa część krótszego boku nie ma wystarczającego wewnętrznego wzmocnienia i ma tendencję do lekkiego uginania się pod wpływem ciężaru pozostaje świetnym produktem, szczególnie biorąc pod uwagę cenę. Polecam to!
Grundsätzlich toller Hänger mit kleinen Designschwächen Nach dem Auspacken war ich von der insgesamt hochwertigen Anmutung für den Preis von knapp 72€ für die M Version durchaus überrascht. Gleich zu Beginn: Auf die Ladefläche passt bequem eine 60x40 Eurobox bzw. auch problemlos zwei Träger Cola 1 Liter oder zwei Kisten Bier. Der Zusammenbau gestaltet sich simpel. Reflektoren anmontieren, vormontierte Räder anstecken und mit Luft befüllen und die Deichsel anstecken. Hier haben schon mehrere Rezensenten bemerkt, dass es etwas frickelig und fummelig sein kann, die beiden Sicherungsstifte einzuführen. Hier wäre eine Ausführung der Deichsel als vierkant Rohr besser gewesen. Die Deichselkupplung wird mitgeliefert und ist je nach Fahrrad mehr oder weniger schwierig zu montieren und benötigt ggf. noch zusätzliches Material (Polygonadapter, alternative Steckachse/Schnellspanner). Da es hier aber zahlreiche Möglichkeiten gibt, will ich nicht näher darauf eingehen und dies ist bei jedem Hänger das Gleiche. Beim ersten Einsatz fällt sofort auf, dass man nur eine stark begrenzte Rechtskurve machen kann. Hier kommt es viel zu früh zu einem Kontakt mit dem Hinterrad. Das hätte der Hersteller leicht beheben können, wenn die Deichselaufnahme am Hänger nicht mittig sondern an der linken Seite des Hängers angebracht worden wäre. Da wurde die Entwicklung einfach nicht zu Ende gedacht. Toll ist, dass man die Räder und die Deichsel in den Hänger legen kann und alles unter die Abdeckhaube passt. Der Hänger landet im Keller in einem Schwerlastregalfach und ich kann auf dem Hänger noch zwei Klappboxen im Euroformat lagern. Zur maximalen Beladung von 40kg kann ich sagen, dass diese sich ziemlich sicher auf die STVZO Begrenzung bei ungebremsten Hängern bezieht. Die ganz Konstruktion würde bestimmt auch deutlich über 50kg aushalten. Mit dem Ständer bin ich noch so richtig warm geworden. Der hält für mein Empfinden schlicht und ergreifend nicht, aber evtl. mach ich beim Handling auch irgend etwas nicht ganz richtig. Das mögliche Drehen der Deichsel, um den Hänger auch als Handwagen nutzen zu können ist sicherlich ein nettes Feature, aber voll beladen ist ein Umbau eher schwierig bis nicht möglich. Das wäre schön gewesen um den Hänger dann vom abzukoppeln und direkt in die Wohnung fahren zu können. Insgesamt bin ich mit der Anschaffung zufrieden auch wenn ich in Zukunft sicherlich noch zu einem besser durchdachten, dafür aber dann mit Sicherheit auch deutlich teurerem Hänger greifen werde. Für die nächsten 4 bis 5 Jahre sollte das aber absolut in Ordnung sein.
Zasadniczo świetna przyczepa z małymi wadami konstrukcyjnymi. Po rozpakowaniu byłem dość zaskoczony ogólnym wrażeniem wysokiej jakości za cenę nieco poniżej 72 euro za wersję M. Już na początek: Eurobox 60x40 wygodnie zmieści się w przestrzeni ładunkowej lub dwa 1-litrowe pojemniki na colę lub dwie skrzynki piwa. Montaż jest prosty. Zamontuj odblaski, zamontuj wstępnie zmontowane koła, napełnij je powietrzem i zamocuj dyszel. Kilku recenzentów zauważyło już, że wkładanie dwóch kołków blokujących może być nieco kłopotliwe. Lepsza byłaby tutaj konstrukcja dyszla w postaci kwadratowej rury. Zaczep dyszla jest dołączony do zestawu i, w zależności od roweru, jest mniej lub bardziej trudny w montażu i może wymagać dodatkowego materiału (adapter wielokątny, alternatywna oś przelotowa/szybkozamykacz). Ponieważ jednak opcji jest wiele, nie chcę się w nie zagłębiać, bo tak jest z każdym wieszakiem. Kiedy użyjesz go po raz pierwszy, od razu zauważysz, że możesz skręcić w prawo tylko w bardzo ograniczonym zakresie. Tutaj kontakt z tylnym kołem następuje zdecydowanie za wcześnie. Producent mógłby temu łatwo zaradzić, gdyby mocowanie dyszla w przyczepie nie zostało umieszczone na środku, a po lewej stronie przyczepy. Rozwój po prostu nie został przemyślany do końca. Świetne jest to, że koła i dyszel można umieścić w przyczepce i wszystko mieści się pod plandeką. Przyczepa ląduje na wytrzymałej półce w piwnicy, na której mogę przechowywać dwa składane pudła wielkości euro. Jeśli chodzi o maksymalne obciążenie wynoszące 40 kg, mogę powiedzieć, że prawie na pewno odnosi się to do limitu STVZO dla przyczep niehamowanych. Cała konstrukcja z pewnością wytrzymałaby grubo ponad 50kg. Naprawdę rozgrzałem się do stoiska. Moim zdaniem po prostu się nie trzyma, ale może nie robię czegoś całkiem dobrze, jeśli chodzi o obsługę tego. Możliwość obrócenia dyszla tak, aby przyczepkę można było używać również jako wózka ręcznego, to na pewno fajna funkcja, jednak przerobienie jej przy pełnym obciążeniu jest trudne lub wręcz niemożliwe. Byłoby miło móc odpiąć przyczepę i wjechać prosto do mieszkania. Ogólnie jestem zadowolony z zakupu, choć w przyszłości na pewno wybiorę lepiej przemyślaną, ale na pewno dużo droższą przyczepkę. Ale to powinno wystarczyć na najbliższe 4–5 lat.
Très pratique. Achat pour road trip
Bardzo praktyczne. Zakup na podróż
Un buon prodotto, di acciaio verniciato, robusto e che si presta a molteplici usi. E compatto e si sente molto poco nel traino, anche da carico, non ondeggia o beccheggia più di tanto. I 40 kg di portata dichiarati sembrano realistici: ho trasportato 4 casse acqua da 1.5l oppure un serbatoio scarico camper da 40l senza problemi. Passiamo alle cose migliorabili: - il sistema per cambiare da carrello a mano a carrello bici è macchinoso, devi smontare i due perni, riposizionare l'asta a occhio e infilare nuovamente i due perni. Dopo un po' si prende la mano, ma poteva essere più immediato e funzionale. - a copertura fornita sembra di buona fattura ma serve a poco, molto meglio se fosse fornita anche una retina ferma bagagli.
Dobry produkt, wykonany z malowanej stali, solidny i odpowiedni do wielu zastosowań. Jest kompaktowy i bardzo mało odczuwalny podczas holowania, nawet gdy jest załadowany, nie kołysze się ani nie przechyla. Deklarowana ładowność 40 kg wydaje się realna: bez problemu przetransportowałem 4 beczki na wodę 1,5l lub zbiornik na śmieci z kampera 40l. Przejdźmy do rzeczy, które można poprawić: - system zmiany wózka ręcznego na rowerowy jest uciążliwy, trzeba wyjąć oba bolce, przełożyć drążek za oczko i ponownie włożyć oba bolce. Po pewnym czasie opanujesz tę czynność, ale mogło to być bardziej bezpośrednie i funkcjonalne. - dostarczony pokrowiec wydaje się dobrze wykonany, ale jest mało przydatny, znacznie lepiej, gdyby była dołączona siatka bagażowa.
Der Anhänger läuft sehr schön mit, habe gleich einen Sack Katoffeln transportiert, top.
Der Ständer klappert etwas und der die Regenplane hält leider nicht lange dicht, deshalb einen Stern Abzug.
Przyczepka jeździ bardzo sprawnie, od razu przewiozłem worek ziemniaków, super. Stojak trochę grzechocze, a osłona przeciwdeszczowa niestety nie trzyma się długo, więc odliczenie w formie gwiazdki.
Cette remorque de vélo semble solide. Il faut penser qu'elle est plus large que le vélo car elle ne passe pas forcément là où le vélo passe. J'ai heurté une bordure de trottoir dans un virage. La bâche bleue est bien mais si on charge dedans un objet plus haut, on ne peut plus refermer la bâche, ni la faire tenir par les attaches velcro qui deviennent trop courtes. Mettre des tendeurs pour sécuriser le chargement est difficile, car il y a peu de point d'attache possible, la toile de base enveloppant les tubes de la structure - à moins de la percer - L'attelage coté vélo avait un perçage trop petit en diamètre pour mon vélo, j'ai du repercer au diamètre 12 et usiner le creux recevant l'écrou de serrage - Vélo Engwe Engine Pro -
Ta przyczepka rowerowa wydaje się solidna. Trzeba pomyśleć, że jest szerszy od roweru, bo niekoniecznie idzie tam, gdzie jedzie rower. Na zakręcie uderzyłem w krawężnik. Niebieska plandeka jest dobra, ale jeśli załadujesz do środka wyższy przedmiot, nie będziesz w stanie zamknąć plandeki ani przytrzymać jej za pomocą rzepów, które stają się za krótkie. Założenie napinaczy w celu zabezpieczenia ładunku jest trudne, ponieważ możliwych punktów mocowania jest niewiele, płótno podstawy otulające rury konstrukcji - chyba że się je wywierci - Zaczep od strony roweru miał otwór o średnicy zbyt małej dla mojego roweru , musiałem ponownie nawiercić do średnicy 12 i obrobić wgłębienie, w którym mieści się nakrętka dociskowa - Engwe Engine Pro Bike -
Le gomme allentate sono state curate con mia soddisfazione. Dopo averlo usato per trasportare vari carichi ho deciso che l'agganciamento è solo da perdere, con un carico di qualsiasi tipo, e più pesante è il carico, peggio è, il rimorchio si muove costantemente sull'agganciamento e lo senti nella bici. Il problema è due volte. Dove la barra di intoppo si attacca al telaio del rimorchio è molto allentata. Il collegamento alla bici è ancora più allentato. Finisce per essere come se la bici fosse attaccata alla bici con un prezzo corto di corda e sloches avanti e indietro costantemente spingendo e poi improvvisamente tirando sulla bici. Il perno del ricevitore montato sulla bici richiedeva alcune modifiche in modo che non girasse e si muovesse avanti e indietro sotto il morsetto a sgancio rapido. Era risolvibile. La molla tra quel perno e la barra di intoppo è allentata nella barra di intoppo e anche il raccordo all'altra estremità della molla che scorre sul ricevitore è molto allentato. Questo intoppo è molto comune in Europa, non ne ho mai usato uno prima perché ho usato solo Burley Trailers che usa il proprio design di intoppo. Ho trovato per un po' più del doppio del prezzo di questo rimorchio che potevo ottenere un Burley spedito dalla Germania, quindi ho sostituito questo rimorchio. Questo rimorchio è convertibile in un carrello a mano ed è così che sarà usato d'ora in poi. Mi piace molto questo piccolo carrello di un rimorchio, e se non sei particolare su come ci si sente a trainare, soprattutto pesantemente caricato, è un bel design compatto che va bene ovunque. Originale: Nel giro di pochi minuti dal gonfiaggio delle gomme il perlina su un pneumatico si è staccato dal cerchio e la camera d'aria è esplosa. Ho messo un nuovo tubo, mi sono preoccupato di gonfiarlo completamente e ho dovuto regolare il pneumatico più volte per mantenere il tallone che toccasse il cerchio. Ho ordinato pneumatici di qualità, sperando che non sia il cerchio ad essere troppo piccolo. Detto questo, sembra ben costruito se forse sovracostruite. Il calcio da solo deve pesare qualche chilo e probabilmente lo taglierò. Tutto è acciaio saldato. Il cavalletto è per quando lo usi come carrello a mano, lo mantiene livellato quando lasci andare la maniglia. In realtà è costruito più come un carrello da giardino che puoi tirare con una bicicletta. Il mio Burley in alluminio era quasi senza peso. Probabilmente otterrò molto uso da questo però. Within a few minutes of inflating the tires the bead on one tire came off the rim and the inner tube exploded. I put a new tube in, care fully inflating it and had to adjust the tire several times to keep the bead touching the rim. I have ordered quality tires, hoping it is not the rim that is too small. That said, it seems well built if maybe over built. The kick stand alone must weigh a few kilograms and I will likely cut it off. Everything is welded steel. The kick stand is for when you use it as a hand cart, keeps it level when you let go of the handle. It actually is built more like a garden cart that you can pull with a bike. My aluminum Burley was nearly weightless. I will likely get a lot of use out of this one though.
Luźne opony zostały załatwione ku mojemu zadowoleniu. Po używaniu go do przewożenia różnych ładunków stwierdziłem, że zaczep jest po prostu do stracenia, przy jakimkolwiek obciążeniu, a im cięższy ładunek, tym gorzej, przyczepka cały czas porusza się po zaczepie i czuć to w rowerze. Problem jest dwojaki. Miejsce mocowania belki zaczepowej do ramy przyczepy jest bardzo luźne. Połączenie z rowerem jest jeszcze luźniejsze. Skończyło się tak, jakby rower był przyczepiony do roweru za pomocą krótkiej liny i chwiał się tam i z powrotem, ciągle popychając, a potem nagle ciągnąc rower. Sworzeń odbiornika montowany na rowerze wymagał pewnych modyfikacji, aby nie obracał się i nie poruszał tam i z powrotem pod zaciskiem szybkiego zwalniania. Dało się to naprawić. Sprężyna pomiędzy tym sworzniem a zaczepem jest luźna w zaczepie, a mocowanie na drugim końcu sprężyny, która wsuwa się na korpus, również jest bardzo luźne. Ten zaczep jest bardzo powszechny w Europie. Nigdy wcześniej go nie używałem, ponieważ używałem tylko przyczep Burley Trailers, które mają własną konstrukcję zaczepu. Znalazłem za nieco ponad dwukrotnie wyższą cenę tej przyczepy, którą mogłem wysłać Burley z Niemiec, więc wymieniłem tę przyczepę. Przyczepę można przekształcić w wózek ręczny i tak będzie odtąd używana. Bardzo podoba mi się ten mały wózek z przyczepką, a jeśli nie przywiązujesz szczególnej wagi do holowania, zwłaszcza przy dużym obciążeniu, jest to przyjemna, kompaktowa konstrukcja, która zmieści się wszędzie. Oryginał: W ciągu kilku minut od napompowania opon stopka jednej opony poluzowała się z felgi i dętka eksplodowała. Założyłem nową dętkę, zadbałem o jej pełne napompowanie i musiałem kilka razy regulować oponę, aby stopka dotykała felgi. Zamówiłem dobrej jakości opony, mając nadzieję, że to nie felga jest za mała. To powiedziawszy, wydaje się dobrze zbudowany, choć może przebudowany. Sama kolba musi ważyć kilka funtów i prawdopodobnie ją pokroję. Wszystko jest ze stali spawanej. Podpórka jest przeznaczona do używania jako wózka ręcznego i utrzymuje ją w poziomie po zwolnieniu uchwytu. Właściwie jest zbudowany bardziej na wzór wózka ogrodowego, który można ciągnąć rowerem. Mój aluminiowy Burley był prawie nieważki. Chyba jednak sporo z tego skorzystam. W ciągu kilku minut od napompowania opony stopka w jednej z opon odpadła z felgi, a dętka eksplodowała. Założyłem nową dętkę, dokładnie ją napompowałem i musiałem kilka razy regulować oponę, żeby stopka dotykała felgi. Zamówiłem dobrej jakości opony, mając nadzieję, że to nie felga jest za mała. To powiedziawszy, wydaje się dobrze zbudowany, choć może przesadnie zbudowany. Sam stojak musi ważyć kilka kilogramów i prawdopodobnie go utnę. Wszystko jest ze stali spawanej. Podpórka służy do używania jako wózka ręcznego i utrzymuje ją w poziomie po zwolnieniu uchwytu. Właściwie jest zbudowany bardziej jak wózek ogrodowy, który można ciągnąć rowerem. Mój aluminiowy Burley był prawie nieważki. Chyba jednak sporo z tego skorzystam.
Mi è arrivato con tutti gli accessori già montati sul palo di connessione con la bici. Meglio ancora!
Przybył ze wszystkimi akcesoriami już zamontowanymi na słupku łączącym z rowerem. Jeszcze lepiej!
parfaitement adapté
idealnie pasuje
Buen articulo , aguanta mucho facil de montar aunque el sistema hace que se mueva un poco en marcha
Dobry artykuł, dużo mieści, łatwy w montażu, chociaż system sprawia, że porusza się trochę podczas jazdy.
Er funktioniert Der Zusammenbau des Anhängers ist selbsterklärend und innerhalb kürzester Zeit fertig. Die Nähte von dem Stoff sind nicht sehr stabil! Ansonsten macht das Teil einen sehr guten Eindruck. Beim ersten Einsatz wurde ein Großeinkauf eingeladen. Das hat der Anhänger super weg gesteckt. Für mich ist das Fahrverhalten ein wenig gewöhnungsbedürfdig. Das liegt an der Art der Anhängerkupplung. Mein alter Anhänger hatte keine Feder zwischen Fahrrad und Anhänger. Der neue schon. Man merkt beim beladenen Anhänger wie die Feder arbeitet und im ersten Moment kam mir das Fahrverhalten gerade bei sehr geringer Geschwindigkeit bzw. beim anfahren sehr instabil vor. Die Feder kann sich halt Längen und zusammen ziehen und das Fahrrad wird somit ein wenig beschleunigt und im nächsten Moment gebremst. Ist man erstmal unterwegs, und hat seine Reisegeschwindigkeit erreicht, legt sich das Gefühl auch recht schnell und der Anhänger liegt satt hinter dem Fahrrad. Generell fahre ich meine Anhänger mit ca 0,8-1bar Druck. Somit können die Reifen walken und ein springen wird vermieden. Es passt locker eine große klappbox in die Ladefläche. Wie gut der Anhänger wirklich ist wird sich in den nächsten 10 Jahren beweisen. Bisher bin ich zuversichtlich. Außer die Stoff tasche. Ich denke da muss bald der Schneider des Vertrauens nacharbeiten
To działa. Montaż przyczepy jest intuicyjny i można go wykonać w bardzo krótkim czasie. Szwy na tkaninie nie są zbyt stabilne! Poza tym część robi bardzo dobre wrażenie. Podczas pierwszego zadania zaproszono do dużego zakupu. Trailer poradził sobie z tym naprawdę dobrze. W moim przypadku zachowanie kierowcy wymaga przyzwyczajenia. Zależy to od rodzaju sprzęgu przyczepy. W mojej starej przyczepce nie było sprężyny między rowerem a przyczepką. Nowy tak. Zauważasz, jak działa sprężyna, gdy przyczepa jest obciążona i początkowo zachowanie podczas jazdy wydawało mi się bardzo niestabilne, szczególnie przy bardzo małych prędkościach lub podczas ruszania. Sprężyna może się wydłużać i kurczyć, a rower jest lekko przyspieszany i hamowany w następnej chwili. Kiedy już jesteś w ruchu i osiągnąłeś prędkość podróżną, uczucie to szybko mija, a przyczepka przylega stabilnie za motocyklem. Generalnie jeżdżę przyczepami z ciśnieniem około 0,8-1 bara. Umożliwia to oponom ugięcie się i zapobiega ich podskakiwaniu. Duże składane pudełko z łatwością zmieści się w przestrzeni ładunkowej. Jak dobry jest naprawdę zwiastun, udowodnimy w ciągu najbliższych 10 lat. Póki co jestem pewien. Z wyjątkiem torby z materiału. Myślę, że zaufany krawiec będzie musiał niedługo trochę popracować
Gestern erhielt ich sehr zügig den bestellten Klarfit-Anhänger. Eigentlich eine geniale Konstruktion für einen leichten, kleinen Anhänger um auch die etwas größeren Einkäufe per Fahrrad nach Hause zu bringen. Er war auch schnell zusammengebaut. Nur noch die Reifen mussten aufgepumpt werden. Der erste Reifen lies sich mit der Fußpumpe erstmal nicht befüllen. An der nahe gelegen Tankstelle klappte es aber dann ... peng - der Schlauch war geplatzt. Bei zweiten Reifen funktionierte es dagegen anstandslos. Gestern gleich eine Email an den Verkäufer geschrieben ... Die Antwort steht noch aus. Da ich nicht nur aus Nachhaltigkeitsgründen alles wieder zurücksenden wollte, beschaffte ich mir heute einen Ersatzschlauch für 7,90 €. Ach ja, dan ist ja noch so ein Ding unterm Anhänger. Das soll wohl eine Stütze sein, falls der Anhänger abgestellt werden. Aber wie der sich ausklappen lässt, das ist ein Rätsel. Die hölzerne Ladefläche ist optisch (noch) sehr ansprechend. Nach ein paar Transportfahrten mit Getränkekisten wird sie aber nicht mehr so aussehen. Toll wäre eine Gummi-Antirutschmatte und dass auch aus Gründen der Ladungssicherung. Dennoch gefällt mir der Anhänger sehr gut. Preislich hätte eine Matte drin sein können. Mit den genannten Problemen ist das Preis-Leistungs-Verhältnis ausreichend.
Wczoraj bardzo szybko otrzymałam zamówioną przyczepę Klarfit. Właściwie genialna konstrukcja lekkiej, małej przyczepki do przywożenia rowerem nieco większych zakupów do domu. Szybko się też składał. Trzeba było tylko dopompować opony. Pierwszej opony nie można było początkowo napełnić pompką nożną. Ale potem zadziałało na pobliskiej stacji benzynowej... bum - pękł wąż. Natomiast z drugą oponą poszło bez problemu. Napisałem wczoraj wiadomość e-mail do sprzedawcy... Odpowiedź wciąż czeka. Ponieważ nie chciałem po prostu odesłać wszystkiego ze względu na zrównoważony rozwój, kupiłem dziś dętkę zastępczą za 7,90 €. O tak, pod przyczepą jest jeszcze jedna rzecz. To prawdopodobnie powinno być wsparciem, jeśli przyczepa jest zaparkowana. Ale jak to się rozwija, jest tajemnicą. Drewniany obszar załadunku jest wizualnie (nadal) bardzo atrakcyjny. Jednak po kilku przejazdach transportowych ze skrzynkami z napojami nie będzie to już tak wyglądać. Gumowa mata antypoślizgowa byłaby świetna, również ze względu na zabezpieczenie ładunku. Mimo wszystko trailer bardzo mi się podoba. Pod względem ceny można było doliczyć matę. Przy wspomnianych problemach stosunek ceny do wydajności jest wystarczający.
Ich habe die Holzfläche nochmals versiegelt, ein Anti-Rutschband aufgeklebt. Der unten angebrachte Ständer ist etwas unglücklich. Die Wendigkeit ist in Ordnung. Preis und Leistung sind okay.
Drewnianą powierzchnię ponownie uszczelniłem i przykleiłem taśmą antypoślizgową. Trochę niefortunny jest stojak dołączony na dole. Manewrowość jest w porządku. Cena i wydajność są w porządku.
Schnell auf und abgebaut zum Transport. Läuft sehr leicht hinter Fahrrad und als Handwagen.
Szybki montaż i demontaż do transportu. Działa bardzo łatwo za rowerem i jako wózek ręczny.
Fast deliver, and Good quality of product, how I was expecting
Szybka dostawa i dobra jakość produktu, jak się spodziewałem
Ließ sich einfach montieren. Ist absolut wertig und robust Ich bin sehr zufrieden.
Był łatwy w montażu. Jest absolutnie wartościowy i solidny Jestem bardzo zadowolony.
Ich habe mir diesen Anhänger bestellt, weil ich halt nur mit dem Fahrrad unterwegs bin und auch mal größere Sachen transportieren wollte. Das geht mit diesem Anhänger sehr gut, wenn man ihn „nackt“ benutzt, also ohne die Schale. Ich konnte damit schon einige längere Pakete transportieren. Man sollte halt passende Spanngurte benutzen.
Zamówiłem tę przyczepę, ponieważ jeżdżę tylko na rowerze i czasami chciałem przewieźć większe rzeczy. Działa to bardzo dobrze z tym wisiorkiem, jeśli używasz go „nago”, tj. Bez misy. Udało mi się nim przewieźć kilka dłuższych paczek. Należy stosować odpowiednie paski.
Das Paket kam mit DHL also somit einen Tag später als angekündigt. Kann keiner beeinflussen. Es war ohne sichtbare Schäden was schonmal gut war. Nach dem es dann geöffnet war musste festgestellt werden, dass der Transportschutz zwischen den Reifen und dem Holz etwas zu mager war so das es zu Druckstellen auf dem Holz gekommen ist welche ich nicht wirklich für der Rede wert halte. Aber es ist immer noch neu Ware also daher ️ . Hier an der Stelle einen freundlichen Hinweis an den Verkäufer. Dann musste ich feststellen das sich die Verleimung an einer Kante gelöst hat. Nichts desto trotz habe ich den Hänger aufgebaut und festgestellt, dass es ein (in dieser Preisklasse) gut durchdachter Hänger ist. Es vom Hänger zum Handwagen umstecken (leer) ging bei mir in weniger als 2 Minuten. Zudem finde ich das Ding super schick. Ich werde eh einige Modifikationen wie =Antirutsch, Stoßschutz und eine Lasierung vornehmen. Also Verkäufer kontaktiert. Welcher sich wirklich sehr kompetent und zuvorkommend zeigte. Daher der 5. Stern und meinen Dank an den Verkäufer. Kann sowohl den Hänger als auch den Händler empfehlen. Update: Hänger am Fahrrad geht echt gut. Ich war damit einkaufen. Beladen geht es besser als gehofft. Als Handwagen macht es Eindruck wenn man damit in den Supermarkt reingeht,seinen Einkauf auf den Hänger von Hänger auf das Band wieder Hänger und tschüss. Hingucker hatten wir auch schon die Bemerkungen wie cooles Teil, gute Idee begleitet haben.
Tak więc paczka dotarła z DHL dzień później niż ogłoszono. Nie można na nikogo wpływać. Nie było widocznych uszkodzeń, co było dobrą rzeczą. Po otwarciu trzeba było stwierdzić, że zabezpieczenie transportowe między oponami a drewnem było trochę za cienkie, przez co na drewnie były punkty nacisku, o których chyba nie warto wspominać. Ale to wciąż nowe, dlatego ️ . Oto przyjacielska uwaga do sprzedawcy. Potem zdałem sobie sprawę, że klej na jednej krawędzi się poluzował. Niemniej jednak założyłem przyczepę i stwierdziłem, że jest to dobrze przemyślana przyczepa (w tym przedziale cenowym). Zmiana z przyczepy na wózek ręczny (pusty) zajęła mi mniej niż 2 minuty. Poza tym uważam, że jest super słodki. W każdym razie wprowadzę pewne modyfikacje, takie jak = antypoślizgowość, ochrona przed wstrząsami i szkliwo. Skontaktowałem się więc ze sprzedawcą. Który był naprawdę bardzo kompetentny i uprzejmy. Stąd piąta gwiazdka i moje podziękowania dla sprzedawcy. Może polecić zarówno przyczepę, jak i sprzedawcę. Aktualizacja: przyczepka na rowerze działa naprawdę dobrze. Poszedłem z nim na zakupy. Ładowanie jest lepsze niż oczekiwano. Jako wózek ręczny robi wrażenie, gdy idziesz z nim do supermarketu, odkładasz zakup na przyczepę z przyczepy na pas i pa. Mieliśmy już przyciągające wzrok komentarze, takie jak fajna część, dobry pomysł.
Ich habe den Anhänger jetzt 6 Monaten in Gebrauch und absolut zufrieden. Ich habe schon ständig in gebraucht und er hält alles aus. Habe schon 3 Kisten Getränke damit tranportier und er hält es aus. Wenn er leer ist klappern und scheppert er ein wenig aber das stört nicht. Gute Preis Leistung und sehr flexibel beim beladen da er keine ladebordwand hat.
Użytkuję przyczepę od 6 miesięcy i jestem jak najbardziej zadowolony. Używałem go przez cały czas i może zająć wszystko. Przetransportowałem już 3 skrzynki z napojami i może to znieść. Kiedy jest pusta, grzechocze i grzechota trochę, ale to ci nie przeszkadza. Dobry stosunek jakości do ceny i bardzo elastyczny podczas załadunku, ponieważ nie ma windy załadowczej.
Also verpackung ok, zusammenbau auch OK. je nach bedarf kannst Du das DING ausbauen, Leiste hinten Leiste vorne und nichts rutscht runter. Ein Antirutsch unterlegt und Du fährst wirklich sicher. ! Also mit 4 Eurokisten ( klein ) oder 2 Eurokisten groß bin ich schon unterwegs gewesen und 100% sicher gefahren. Die Kurven zu der Seite wo Du die Achse befestigt hast, solltest Du nicht so eng nehmen. Aber 100% sicheres Fahren als mit einem Lastenrad mit dicker Kiste. Selbst bei "vollgas" und "NOTBREMSE" bleibt der Hänger hinter Dir und überholt Dich nicht ! :-) Wenn Du dir den kaufst, wirst Du freude haben. Also gute Fahrt. Leider schläft nur der SERVICE wenn was ist, musst Du etwas ( viel ) Zeit mitbringen, da liegt ELEKTRONIK STAR-DE einiges anderen hinterher ! Du musst hartnäckig sein und nicht aufgeben ! Daher nur 4 Sterne , wäre der SERVICE BESSER, hätte ich für den HÄNGER 5 Sterne gegeben !
Więc opakowanie ok, montaż też ok. W zależności od potrzeb możesz rozszerzyć DING, drążek z tyłu drążek z przodu i nic się nie zsuwa. Podkład antypoślizgowy i jeździsz naprawdę bezpiecznie. ! Tak więc z 4 euroskrzyniami (małymi) lub 2 euroskrzyniami dużymi byłem już w drodze i jechałem w 100% bezpiecznie. Nie powinieneś schodzić z zakrętów w stronę, w którą tak mocno przymocowałeś oś. Ale o 100% bezpieczniejsza jazda niż rowerem cargo z dużą skrzynią. Nawet przy „pełnym gazie” i „HAMULENIU AWARYJNYM” przyczepa pozostaje za Tobą i Cię nie wyprzedza! :-) Jeśli go kupisz, będziesz zadowolony. Więc miłej podróży. Niestety tylko SERWIS śpi jak coś się dzieje, trzeba zabrać ze sobą trochę (dużo) czasu, ELEKTRONIK STAR-DE zostaje w tyle za innymi! Trzeba być wytrwałym i nie poddawać się! Dlatego tylko 4 gwiazdki, gdyby USŁUGA była LEPSZA, dałbym WIESZAKOWI 5 gwiazdek!
Ein guter Fahrradanhänger der nach kleinen Modifikationen ein lange Haltbarkeit verspricht. Nach dem Kauf wurden alle Schrauben gegen Edelstahlvarianten ausgetauscht. Zudem wurden die Enden der Federn mit Schrumpfschlauch versehen. Nach drei Wochen Ostsee Urlaub ist die Funktion einwandfrei. Nichts quitscht, klappert oder gibt irgendwelche Geräusche von sich. Der Metallrohrrahmen ist gut zur Befestigung von Befestigungsgummis geeignet. Wir haben täglich ein SUP, Strandmuschel, Sonnenschirm, Windschutz, Handtücher, Getränke und diverse Spielsachen mit ihm transportiert. Fazit: empfehlenswert! Ich würde ihn immer wieder kaufen. P.S. bei der Holzvariante empfehle ich schlicht und ergreifend eine Lackierung nach Lieferung.
Dobra przyczepka rowerowa, która po drobnych modyfikacjach obiecuje długą żywotność. Po zakupie wszystkie śruby zostały wymienione na warianty ze stali nierdzewnej. Dodatkowo końce sprężyn zaopatrzono w rurki termokurczliwe. Po trzech tygodniach wakacji nad Bałtykiem funkcja jest idealna. Nic nie skrzypi, nie trzeszczy, nie wydaje żadnych dźwięków. Rurowa metalowa rama doskonale nadaje się do mocowania gum mocujących. Codziennie przewoziliśmy z nim SUP, muszlę plażową, parasol, parawan, ręczniki, napoje i różne zabawki. Wniosek: zalecane! Kupiłbym go w kółko. PS z wariantem drewnianym, po prostu polecam pomalowanie go po dostawie.
Holz und Metall zu einem praktischen und alltagstauglich Design verbunden. Preisleistung sehr gut. Verhältnismäßig leicht und stabil, schnell aufgebaut und die Kupplung ist sehr dezent am Fahrrad angebracht auch wenn der Anhänger nicht angebracht ist. Drei Punkte die man beachten sollte sind die etwas schlechte Umdrehung der Räder (durch das schnell fix System) Die Holzauflage alleine biete keinen wegrutschschutz nach hinten sowie auslaufschutz zur Seite, was manchmal zum Kontakt des Gepäcks mit den Rädern verursacht. Abhilfe schaft da eine Tasche oder die mitgelieferten Spanngurte
Połączenie drewna i metalu w praktycznym i codziennym designie. Cena/oferta: Bardzo dobra. Stosunkowo lekki i stabilny, szybki w montażu, a zaczep jest bardzo dyskretnie mocowany do roweru, nawet gdy przyczepa nie jest podłączona. Trzy punkty, na które należy zwrócić uwagę, to nieco słaba rotacja kół (ze względu na system szybkiego mocowania) Sama drewniana podkładka nie zapewnia żadnej ochrony przed zsunięciem się do tyłu lub wyciekiem na bok, co czasami powoduje kontakt bagażu z koła. Torba lub dołączone paski mogą pomóc
Anhänger: Der Anhänger ist schick, aber das Holz ist weich und ein Eck war bei mir beschädigt. Die Ware liegt quasi ungeschützt in einem Karton. Abgesehen davon, dass man das Holz noch behandeln sollte und Rücklichter vorgeschrieben sind, die man noch organisieren muss, bin ich eigentlich zufrieden. Er läuft ohne Klappern hinterher, soweit man das ohne Federung erwarten kann und man kann ihn leicht zerlegen/verstauen/transportieren. Aber die Zurrgurte, die Tasche, enge Kurven und den Deichsel wechseln. Na ja! Zum Händler komme ich dann auch noch. Die Zurrgurte sind umständlich und man müsste bei kleineren Transporten die überlangen Dinger irgendwo verstauen, dass sie nicht in die Speichen kommen. Schön, daß sie dabei sind, aber wirklich praktisch sieht anders aus. Die Zubehörtasche dagegen scheint ja ideal zu sein, aber auch diese ist nicht so praktisch, wie man denkt. Sie ist labbelig und bleibt von alleine nicht einmal stehen, sodass auch hier immer eingerollt werden muss, man sollte davor die beiden Henkel auch noch mit einem Klettverschluss zusammen machen und die Henkel dann gleich mit der Tasche zusammen einrollen, sodass die Henkel nicht irgendwo noch in die Speichen geraten. Es hängt sonst einfach überall etwas herunter. Die eingerollte "Wurst" wird dann nicht wie bei einem Seesack, wo beide Enden zusammengeklippt werden, verschlossen, sondern jedes Ende wird nach unten mit einem eigenen Klipp fixiert. Also wenn man etwas aus der Tasche holen will, muss man erst einmal beide Klipps öffnen, (geht einhändig nicht, da sie noch gesichert sind, also umständlich), dann wird aufgerollt, dann werden die Henkel auseinander gemacht und dann hat man erst Zugriff. Deutlich umständlicher als ich es mir vorgestellt hatte. Zudem die Tasche dann nicht einmal offen stehen bleibt, sondern völlig kraftlos in sich zusammensackt, auch hier hatte ich die Vorstellung, dass ich zum Beispiel einkaufen gehen könnte und die freistehende Tasche einfach füllen oder entleeren könnte. Selbst wenn man sie so halb zum Stehen bekäme, würden die Henkel sich wieder frei baumelnd um die Räder wickeln. Es geht einfach nicht, Punkt. ... und das Be- und Entladen wird auch zum Gefummel. Bei engen Kurven habe ich direkt in den ersten 10 min schon zweimal gemerkt, dass ich Rechtskurven nur mit begrenztem Radius fahren kann, da sonst der Deichsel gegen mein Hinterrad läuft. Ich habe ein 27.5 Zoll-Rad, aber das würde auch bestimmt mit einem 26 Zoll passieren. Man denkt, dass es nicht so häufig vorkommt, aber alleine heute ist das vier mal passiert. Mit dem Fahrrad ist man eben doch extrem wendig und mit meinem Kinderanhänger ist das zum Beispiel nie passiert. Ist kein Beinbruch, aber auch nicht ideal. Den Deichsel in die andere Position zu wechseln hatte ich mir ebenfalls einfacher erhofft. Meine Idee war, daß ich mit diesem Anhänger zum Einkaufen fahre, dann zum Handwagen umbaue, also direkt im Geschäft belade und anschließend natürlich wieder mit dem Fahrrad nachhause fahre. Für den Umbau liegt man dann aber auf dem Supermarktparkplatz und versucht die Bolzen in die Löcher zu bekommen. Das ist ein Geduldsspiel und hätte mit einer Führung des Deichsels deutlich erleichtert werden können. Wenn man eben nicht alles selber macht. :-) Auch kein Beinbruch, aber wieder nicht so praktisch, wie man sich das vorstellt und so geht überall ein bisschen Alltagsnutzen verloren und man ist gespannt, wie viel man am Schluss dann tatsächlich mit dem Anhänger einkaufen geht. Es wäre ja eigentlich auch noch eine tolle Vorstellung gewesen, wenn man zuhause in der Tiefgarage dann wieder auf Handwagen umbaut, in den Lift geht und seinen Einkauf vom Supermarkt ohne einmal umladen in der Wohnung hat. Wäre doch super, aber ich glaube, dass ich noch nicht einmal zum Einkaufen umbauen werde. Ist einfach zu umständlich. Vielleicht geht ja noch einer mit Grips an die Version 2.0. :-) Fazit: Wer das Holz noch behandeln und Rücklichter organisieren will, keine enge Rechtskurven fahren möchte und nicht unbedingt den Anhänger zum Einkaufen, oder häufigen Öffnen und Verschliessen möchte, auch wer nicht häufig etwas neu verzurren, sondern eher belädt und dann längere Strecken fährt, der bekommt ein schickes Ding, das ganz gut hinterläuft (hat aber natürlich keine Federung) und das praktisch verstaut oder auch transportiert werden kann. Wer den Anhänger im Urlaub oder am Zweitwohnsitz braucht, möchte natürlich einen leichten und kompakten Anhänger. Das kann der Anhänger wiederum wirklich gut. Händler: Beim Händler Chal-Tec oder auch Elektronik irgendwas, er firmiert unter verschiedenen Namen, werde ich allerdings nicht mehr bestellen. Der Anhänger lag ungeschützt einfach in einem Karton und ein Eck war beschädigt. Da der Karton nicht beschädigt war, gehe ich davon aus, daß der Händler beschädigte Ware verschickt hat. Man kann es ja mal probieren und siehe da, es hat auch noch funktioniert, weil ich den Anhänger für den Urlaub eingeplant hatte und anscheinend den letzten vor Ausverkauf bekommen habe. Hätte es noch einen zweiten irgendwo gegeben, wäre dieser zurückgegangen. Aber so war ich fast gezwungen, den beschädigten zu behalten. Dass der Anhänger ausverkauft war, habe ich aber erst gemerkt, als ich woanders bestellen wollte und hat mit dem schlechten Service erst einmal nichts zu tun. Der Händler hat weder auf die E-Mail über Amazon, noch auf die 2 Mails an seine Firmenadresse bzgl. eines Rabattes wegen der Beschädigung reagiert. Auch telefonisch war er nicht erreichbar, da er sich einen völlig überlasteten Telefonservice gebucht hat. Man klickt sich erst einmal durch einen Automaten, bis man dann ewig in der Warteschleife hängt. Null Service. Die simple Rücksendung hätte aber funktioniert, Amazon sei Dank! Also wenn jemand den Anhänger mit seinen kleinen Vor- und Nachteilen kaufen will, dann vielleicht lieber bei einem Händler, der sich auch professionell verhält.
Zawieszka: Zawieszka jest ładna, ale drewno jest miękkie i miałam uszkodzony narożnik. Towar jest prawie niezabezpieczony w pudełku. Pomijając fakt, że drewno wymaga jeszcze obróbki i obowiązkowe są tylne światła, które trzeba jeszcze uporządkować, to właściwie jestem zadowolony. Chodzi bez grzechotania tak daleko, jak można się spodziewać bez zawieszenia i jest łatwy do demontażu / przechowywania / transportu. Zmieniają się jednak pasy mocujące, torba, ciasne zakręty i dyszel. No cóż! Potem pójdę do sprzedawcy. Pasy mocujące są nieporęczne, a przy mniejszych transportach zbyt długie rzeczy trzeba by gdzieś schować, aby nie zaczepiły się o szprychy. Fajnie, że są, ale naprawdę praktyczne rzeczy wyglądają inaczej. Z drugiej strony torba na akcesoria wydaje się idealna, ale nie jest tak praktyczna, jak mogłoby się wydawać. Jest wiotki i nawet sam nie stoi, więc zawsze trzeba go zwinąć, należy też wcześniej połączyć rzepem oba uchwyty, a następnie zwinąć je razem z torbą, żeby uchwyty się nie poplątały utknął gdzieś, jak zgadły szprychy. W przeciwnym razie coś po prostu wisi wszędzie. Zwinięta „kiełbasa” nie jest wtedy zamykana jak worek marynarski, w którym oba końce są spięte ze sobą, ale każdy koniec jest przymocowany od dołu własnym klipsem. Więc jeśli chcesz coś wyjąć z torby, najpierw musisz otworzyć oba klipsy (nie da się tego zrobić jedną ręką, ponieważ są nadal zabezpieczone, tak niezręcznie), następnie jest to zwijane, następnie uchwyty są rozdzielane, a następnie mieć dostęp. Znacznie bardziej skomplikowane, niż sobie wyobrażałem. Poza tym torba nawet nie pozostaje otwarta, tylko zapada się zupełnie bezsilnie.Tu też wpadłem na pomysł, żeby pójść np. na zakupy i po prostu napełnić lub opróżnić wolnostojącą torbę. Nawet gdyby udało się je zatrzymać, uchwyty ponownie owinęłyby się wokół kół, zwisając swobodnie. To po prostu nie działa, kropka. ... a załadunek i rozładunek staje się kłopotliwy. W ciasnych zakrętach dwa razy w ciągu pierwszych 10 minut zauważyłem, że mogę wykonywać tylko prawe zakręty o ograniczonym promieniu, w przeciwnym razie dyszel uderzyłby w moje tylne koło. Mam koło 27,5 cala, ale z pewnością stałoby się to z 26-calowym. Możesz pomyśleć, że nie zdarza się to często, ale tylko dzisiaj zdarzyło się to cztery razy. Na rowerze jesteś niezwykle zwrotny, co nigdy nie zdarzyło się na przykład w przypadku mojej przyczepki dziecięcej. To nie złamana noga, ale nie jest też idealnie. Miałem też nadzieję, że łatwiej będzie przestawić sterownicę w inne położenie. Mój pomysł polegał na tym, że pojadę z tą przyczepką na zakupy, a potem przerobię ją na wózek ręczny, czyli załaduję bezpośrednio w sklepie, a potem oczywiście znowu rowerem do domu. Ale do konwersji leżysz na parkingu supermarketu i próbujesz wkręcić śruby w otwory. Jest to gra wymagająca cierpliwości i mogłaby być znacznie łatwiejsza dzięki prowadzeniu dyszla. Jeśli nie robisz wszystkiego sam. :-) Noga też nie złamana, ale znowu nie tak praktyczna, jak można by sobie wyobrazić, więc wszędzie gubi się trochę codziennego użytku i ciekawe jest, ile w końcu idzie się na zakupy z przyczepą. Byłoby naprawdę świetnym pomysłem, gdybyś przestawił się z powrotem na wózki ręczne na podziemnym parkingu w domu, wszedł do windy i zrobił zakupy w swoim supermarkecie bez konieczności przeładowywania. Byłoby super, ale chyba nie zamienię go jeszcze na zakupy. To po prostu zbyt uciążliwe. Może ktoś z mózgiem przejdzie na wersję 2.0. :-) Wniosek: Jeśli nadal chcesz zabezpieczyć drewno i uporządkować tylne światła, nie chcesz pokonywać ciasnych zakrętów w prawo i niekoniecznie chcesz używać przyczepy na zakupy lub częstego otwierania i zamykania, także jeśli często nie mocujesz czegoś nowego, ale raczej ładujesz, a następnie jeździsz na większe odległości, dostaje fantazyjną rzecz, która całkiem dobrze chodzi za sobą (ale oczywiście nie ma zawieszenia) i którą można praktycznie schować lub przetransportować. Każdy, kto potrzebuje przyczepy na wakacjach lub w drugim domu, naturalnie chce lekkiej i kompaktowej przyczepy. Trailer potrafi to zrobić naprawdę dobrze. Dealer: Coś od dilera Chal-Tec lub Electronics, działa pod różnymi nazwami, ale więcej nie zamówię. Wisior po prostu leżał niezabezpieczony w pudełku i jeden róg był uszkodzony. Ponieważ pudełko nie było uszkodzone, zakładam, że sprzedawca wysłał uszkodzony towar. Możesz spróbować, a oto nadal działa, ponieważ zaplanowałem przyczepę na wakacje i najwyraźniej dostałem ostatnią, zanim została wyprzedana. Gdyby gdzieś był drugi, to by wrócił. Ale byłem prawie zmuszony zatrzymać uszkodzony. Zauważyłem, że przyczepa została wyprzedana tylko wtedy, gdy chciałem zamówić gdzie indziej i nie ma to nic wspólnego ze złą obsługą. Sprzedawca nie odpowiedział na e-mail za pośrednictwem Amazon ani na 2 e-maile wysłane na adres jego firmy dotyczące rabatu z powodu uszkodzenia. Nie można było się też z nim skontaktować telefonicznie, ponieważ zarezerwował całkowicie przeciążoną usługę telefoniczną. Najpierw klikasz przez maszynę, aż w końcu czekasz w kolejce w nieskończoność. Usługa zerowa. Prosty zwrot zadziałałby dzięki Amazonowi! Jeśli więc ktoś chce kupić przyczepę z jej drobnymi zaletami i wadami, to może lepiej udać się do dealera, który również zachowuje się profesjonalnie.
Habe den Anhänger als Einkaufshilfe mit dem Fahrrad bestellt und beim Baumarkt eine Alukiste dazugekauft. Die Alukiste konnte ich super mit den hier mitgelieferten Spanngurten befestigen. Eine dünne Antirutschmatte darunter und der Anhänger tut was er soll. Wenn man alles schön festzurrt, läuft der Wagen leise wie ein Kätzchen, kein lautes Rattern oder Klappern zu hören. Ich fahre jedoch immer auf Teer oder feinem Schotter; wer auf Kopfsteinpflaster fährt und über einen lauten Anhänger lamentiert, der sollte sich vielleicht überlegen, ob der Anspruch für einen Fahrradanhänger womöglich ein wenig hoch ist. Die Räder sind leicht zu (de)-montieren und auch die Stütze funktioniert super (man muss sie allerdings zunächst umstecken, damit sie einsatzbereit ist). Ich habe den Anhänger zwar erst wenige Monate, aber bisher habe ich noch kein Problem gehabt. zur Lieferung: Die Verpackung des Anhängers ist leider nicht hinreichend durchdacht. Die Verpackung war sehr kaputt und die Achsen der Räder haben den Karton durchschlagen. Leider war auch ein wenig Holz an einer Kante des Hängers abgeplatzt. Nach kurzem Kontakt mit dem Kundenservice gab es eine angemessene Entschädigung, mit der ich den Schaden einfach selbst repariert konnte. Bisher habe ich vermieden, bei Regen zu fahren, ich glaube, dass das dem Anhänger auf lange Sicht nicht gut tut. Kann sein, dass er das ohne Probleme aushält, aber ich geh sowieso nicht einkaufen wenn es in Strömen regnet, also was solls. Zum Design gibts natürlich auch ein klares TOP! Wurde schon mehrmals von Fremden angesprochen, wo ich denn den tollen Anhänger her habe. Alles in Allem also 5 Sterne, habe nichts bereut. nur werde ich womöglich bald die Alukiste durch eine noch größere ersetzen.
Zamówiłem przyczepkę jako pomoc w zakupach wraz z rowerem i kupiłem aluminiową skrzynkę w sklepie z narzędziami. Udało mi się przymocować aluminiowe pudełko za pomocą dostarczonych tutaj pasków. Pod spodem cienka mata antypoślizgowa i przyczepka robi to, co do niej należy. Jak wszystko ładnie skręcisz to auto chodzi cicho jak kotek, nie słychać żadnych głośnych stuków ani stuków. Jednak zawsze jeżdżę po asfalcie lub drobnym żwirze; Każdy, kto jeździ po bruku i narzeka na hałaśliwą przyczepkę, powinien się zastanowić, czy wymagania wobec przyczepki rowerowej nie są trochę wygórowane. Koła są łatwe do (de)montażu, a zakraplacz również działa świetnie (chociaż trzeba go zmienić, zanim będzie gotowy do użycia). Przyczepę mam dopiero od kilku miesięcy, ale do tej pory nie miałem z nią żadnych problemów. O dostawie: Opakowanie przyczepy nie jest niestety wystarczająco przemyślane. Opakowanie było bardzo zniszczone, a osie kół przebiły pudełko. Niestety, część drewna na jednej krawędzi wieszaka również się odłamała. Po krótkim kontakcie z obsługą klienta otrzymałem rozsądną rekompensatę, dzięki której mogłem spokojnie sam naprawić szkodę. Do tej pory unikałem jazdy w deszczu, myślę, że na dłuższą metę nie jest to dobre dla przyczepy. Może zniesie to bez problemu, ale ja i tak nie chodzę na zakupy, kiedy pada deszcz, więc co tam. Oczywiście istnieje również wyraźny TOP dla projektu! Kilkakrotnie pytali mnie nieznajomi, skąd mam świetną przyczepę. Więc w sumie 5 gwiazdek, nie żałuję. tylko pewnie niedługo wymienię aluminiową skrzynkę na jeszcze większą.
stabil und robuster Anhänger, Räder eiern minimal und sind abnehmbar, was mich persönlicher am meisten stört ist die klappernde Feder an der Zugdeichsel die wenn der Anhänger maximal beladen am Limit ist und sich auseinander und dann wieder zusammen zieht.....schaukelt sehr und ist sehr nervig beim fahren
stabilna i solidna przyczepa, koła minimalnie się chyboczą i są demontowalne, osobiście najbardziej przeszkadza mi trzeszcząca sprężyna na dyszlu, która przy pełnym obciążeniu przyczepy rozsuwa się, a następnie składa…. dużo i jest bardzo irytujące podczas jazdy
Sind Größe genug für 2 Kisten und seht aus als es ist nicht überlässtet. Hat kein Federung, und ich habe schon gewusst. Ist leicht, man kann es durch ein tur zum Keller tragen. Den schweißen sind nich hoch Qualität aber sollte halten.
Są wystarczające na 2 pudełka i wygląda na to, że nie zostało. Nie ma zawieszenia, a to już wiedziałem. Jest lekki, można go przenieść przez drzwi do piwnicy. Spawy nie są wysokiej jakości, ale powinny wytrzymać.
Schön verarbeitet. Wird für Getränkekisten genutzt.vielleicht könnte man noch eine rutschhämmende Unterlage installieren.
Pięknie przetworzone. Używany do skrzynek z napojami. Może mógłbyś zainstalować podkładkę antypoślizgową.
Ich habe das Modell blau/schwarz, nicht Holz/schwarz. Wegen der großen Unterschiede ist unverständlich, dass Amazon die Rezensionen für beide Modelle durcheinander mischt. (1) Lieferchaos: Auf Amazon "auf Lager", in eigenem Shop "nicht lieferbar". Bestellbestätigung nennt Lieferzeit 5 Wochen, 1 Woche später korrigiert auf "kommt übermorgen". Kam dann tatsächlich. Der Verkäufer ist offensichtlich selbst Opfer seines Lieferanten und wohl unschuldig an dem Chaos. (2) Enormer Preisanstieg: Mein Preis Mitte März war noch 125 € (Modell blau/schwarz) bzw. 140 € (Holz). Aber auch der aktuelle Preis Mitte April (187 € Holz; blau/schwarz scheint gar nicht lieferbar) ist noch fair; einen vergleichbaren Anhänger in deutlich schlechterer Herstellungsqualität habe ich für 280 € im örtlichen Fachhandel gesehen. (3) Preiswerte Reflektoren liegen bei, lassen sich aber beim Modell blau/schwarz nur so anbringen, dass man den Anhänger nicht mehr aufs Heck stellen kann, um bequem die Räder abzumontieren. Ich habe mit zusätzlichen Plastikteilen und Schrauben die Reflektoren neben den Aufbau hinter die Räder versetzt, wie man es auf den Fotos vom Holzmodell sieht, jetzt erfüllt der Anhänger voll und ganz meine Anforderungen. (4) Natürlich haben die beweglichen Teile, z. B. die eingesteckten Räder, etwas Spiel (was andere Rezensenten monieren), aber das bleibt völlig im Rahmen. Getränkekisten, Klappboxen usw sollte man immer mit einem Spanngurt sichern, den man einmal ganz um Anhänger und Ladung herum führt, dann klappert es auch nicht mehr so. (3m-Gurte haben die passende Länge.)
Mam niebiesko-czarny model, a nie drewno/czarny. Ze względu na duże różnice jest niezrozumiałe, że Amazon miesza recenzje obu modeli. (1) Chaos dostaw: „W magazynie” na Amazon, „Niedostępne” w naszym własnym sklepie. W potwierdzeniu zamówienia podano czas dostawy 5 tygodni, 1 tydzień później skorygowano na „nadejdzie pojutrze”. Wtedy rzeczywiście przyszło. Sprzedawca oczywiście sam jest ofiarą swojego dostawcy i prawdopodobnie niewinny w chaosie. (2) Ogromny wzrost cen: moja cena w połowie marca wynosiła 125 euro (model niebiesko-czarny) lub 140 euro (drewno). Ale obecna cena z połowy kwietnia (drewno 187 €; kolor niebieski/czarny nie wydaje się być dostępny) jest nadal uczciwa; W lokalnym specjalistycznym sklepie widziałem porównywalną przyczepę o znacznie gorszej jakości wykonania za 280 euro. (3) Niedrogie odblaski są dołączone, ale można je przymocować tylko do modelu niebiesko-czarnego w taki sposób, że przyczepki nie można już ustawić na plecach w celu wygodnego zdjęcia kół. Przeniosłem reflektory obok karoserii za koła z dodatkowymi elementami plastikowymi i śrubami, co widać na zdjęciach modelu drewnianego, teraz przyczepa w pełni spełnia moje wymagania. (4) Oczywiście ruchome części, np. B. włożone koła, trochę luzu (na co narzekali inni recenzenci), ale to jest całkowicie w granicach. Skrzynki z napojami, składane pudła itp. należy zawsze zabezpieczać pasem mocującym, który jest przeciągnięty wokół przyczepy i ładunku, wtedy nie będzie tak bardzo grzechotał. (Paski o długości 3 m mają odpowiednią długość.)
Sehr einfach zusammenzubauen und auch anzubringen am Fahrrad. Der Wechsel von Anhänger zu Handwagen gestaltet sich auch relativ leicht und ohne Werkzeug. Für den Gebrauch als Handwagen ist die Position der Stange allerdings etwas ungünstig, bzw. die Länge nicht gänzlich ausreichend, da man sich damit schnell in die Fersen fahren kann. Ansonsten sehr praktisch zum Transport von z.B. schweren Einkäufen und bisher macht der Anhänger auch einen robusten und stabilen Eindruck, ist allerdings auch erst wenige Wochen in Gebrauch. Die Langlebigkeit muss sich daher noch herausstellen.
Bardzo łatwy w montażu, a także do przymocowania do roweru. Zmiana przyczepy na wózek ręczny jest również stosunkowo łatwa i nie wymaga żadnych narzędzi. Jednak do użytku jako wózek ręczny pozycja drążka jest nieco niekorzystna lub długość nie jest całkowicie wystarczająca, ponieważ można nim szybko uderzyć po piętach. Poza tym bardzo praktyczna, na przykład do transportu ciężkich zakupów, i jak dotąd przyczepa sprawia wrażenie solidnej i stabilnej, chociaż była używana dopiero od kilku tygodni. Więc długowieczność dopiero się okaże.
Soooo... Also zunächst der Gesamteindruck: Also mir gefällt der Anhänger. Technisches: Die Reifen sind Noname aber nicht schlecht und mit Reflektor. Die Felgen sind komplett aus Stahl (schwer). Die Achsen ebenfalls, ø 12,6 mit Wellensicherungsring arretiert. Die Achsführung aus Kunstoff hat ø 12,8mm, hat also für einen Mechaniker ne Menge Spiel, geht aber irgendwie. Die Deichsel ist satt Sitzend am Anhänger, lappert an der Verbindung Fahrrad-Anhänger aber gehörig rum. Kupplungszapfen/Deichsel ø 13,3mm auf 14mm, das ist eindeutig zu viel und hat den einen Stern gekostet. Sehr positiv, in der Annahme das Hängerchen kommt aus China, ist der Fertigungszustand. Schweißnähte super alles Entgratet wo man hinkommt und sieht zudem noch gut aus. Das Holz ist Lackiert (werde es dennoch noch einmal mit Yachtlack streichen), es wurden DIN 7991 M6 Güte 10.9 galvanisch verzinkt genommen. Das ist weit besser als V2A (Edelstahl) Schrauben die nur eine Güte von rund 8 erreichen auch ist eine Zinkschicht beim Einschrauben in Ferritschem Material besser als V2A oder V4A. Umbau von Fahrradanhänger auf Handkarren... naja, mal schnell beim Einkaufen... eher nicht... dauert schon bissi^^ Bin froh mich für dieses Modell entschieden zu haben.
Taaaaak... Więc najpierw ogólne wrażenie: podoba mi się zwiastun. Techniczne: Opony są bez nazwy, ale niezłe i mają odblaski. Felgi są w całości stalowe (ciężkie). Osie również ø 12,6 blokowane pierścieniem zabezpieczającym wału. Plastikowa prowadnica osi ma średnicę 12,8mm, więc jest spory luz dla mechanika, ale jakoś działa. Dyszel jest ciasno osadzony na przyczepie, ale grzechota przy połączeniu przyczepki z rowerem. Sworzeń sprzęgający/dyszel ø 13,3 mm do 14 mm, to zdecydowanie za dużo i kosztuje jedną gwiazdkę. Bardzo pozytywnie, zakładając, że wisiorek pochodzi z Chin, jest stan produkcji. Spawa super wszystko bez zadziorów, gdziekolwiek jesteś, a także dobrze wygląda. Drewno jest lakierowane (pomaluję jeszcze raz lakierem jachtowym), DIN 7991 M6 jakość 10.9 zostało ocynkowane. Jest to o wiele lepsze niż wkręty V2A (stal nierdzewna), które osiągają jedynie jakość około 8. Warstwa cynku podczas wkręcania w materiał ferrytyczny jest również lepsza niż V2A lub V4A. Przeróbka z przyczepki rowerowej na wózek ręczny... no to chodźmy szybko na zakupy... raczej nie... trochę zajmuje ^^ Cieszę się, że zdecydowałam się na ten model.
LATI POSITIVI -PRATICO: Facile da montare e smontare. Si monta e smonta senza attrezzi. Le ruote sono a incastro rapido. Il timone si chiude tramite i 2 ganci che si vedono nelle foto. Unico problema un po' difficile allineare il primo buco per far passare il primo gancio, ma il secondo è già più facile. Molto utile anche il cavalletto che lo lascia in piedi, anche se la parte che poggia per terra è di ferro (io l'ho rivestita con un po' di nastro adesivo). Inoltre, sia la copertura del telaio che quella superiore azzurra si montano e smontano con del velcro, abbastanza pratico ma non velocissimo. -VERSATILE: Può essere utilizzato sia nella posizione rimorchio per bici che in quella per il traino a mano. Se siete persone alte da 180cm in su, troverete il timone un po' basso per il traino a mano, ma se non dovete fare i chilometri va più che bene. Trainarlo a mano o comunque togliere o cambiare posizione al timone è molto utile per ridurne le dimensioni, quindi per portare oggetti pesanti anche dentro ascensori, ecc. Inoltre rimuovendo la copertura del telaio, si possono caricare oggetti anche fuori sagoma, come nel caso di una piccola bicicletta (foto). -ROBUSTO: Peso massimo supportato 40Kg. Il telaio è bello massimo, ben saldato e robusto nell'utilizzo. Non ho mai testato la capacità a pieno carico, ma non mi preoccuperei se dovessi. Unico neo i ganci del timone ballano leggermente essendo tutto senza viti, e fanno leggermente rumore. -QUALITA': Il design è chiaramente molto curato. Moderno, nero, con strisce catarifrangenti sulle gomme. L'impugnatura del timone presenta un morbido rivestimento. L'attacco della camera d'aria è di tipo grosso (come quello delle auto). Il timone ha una curvatura tale che mantiene il rimorchio perfettamente al centro rispetto alla bici. LATI NEGATIVI -MANCA UN SUPPORTO ANTERIORE E POSTERIORE: Come si vede dalle foto, il telaio presenta sponde in metallo solo lateralmente. Non è un problema per caricare merce grande e ben salda (tappeto antiscivolo e possibilità di legare cinghie al telaio). Ma può destare qualche dubbio nel caso di piccoli oggetti pesanti che potrebbero rotolare (avanti in discesa/frenata, indietro in salita/accelerazione). La copertura del telaio presenta dei supporti davanti e dietro che di fatto all'interno sono come dei "cartoni" in plastica. Sono parti flessibili e fragili che possono essere piegate o addirittura rotte se caricate oggetti sfusi che possono muoversi rotolando. -SUPPORTO CATARIFRANGENTI: Nelle foto vedete montati a volte 1 solo catarifrangente. Il motivo è che quando viene tenuta la copertura del telaio, la stessa va contro i supporti dei catarifrangenti e li piega verso il basso, rendendoli quasi inutili. Non si danneggia nulla, semplicemente ruotano puntando verso per terra di 45 gradi circa. Se invece vengono montati senza copertura, a telaio nudo, non c'è nessun problema. Ma di solito questa configurazione viene usata per oggetti sporgenti, e i catarifrangenti in tal caso andrebbero comunque tolti. Nel caso della piccola bici (foto), avrei anche potuto tenerli. -SUPPORTO MAX 26" RUOTA: Attenzione! Non viene specificato nulla a riguardo, ma il timone ho una stretta curvatura e una lunghezza tale, che permette di fare le curve strette solo con bici da 26" di ruota. Tecnicamente può anche essere attaccato a ruote superiori, ma in curva non riuscirete a curvare a destra fino in fondo. Fino a 27,5" penso sia ancora utilizzabile curvando poco, oltre sconsiglio fortemente. Avendo una MTB 29" purtroppo non posso attaccarlo. IN CONCLUSIONE Lo consiglio a chi carica grandi carichi, anche a mano e pesanti. Pacchi, scatole, cose da portare in discarica, chi deve legare il carico con cinghie, eventualmente anche la spesa. Lo sconsiglio a chi vuole spesso portare merce sfusa, chi fa spesso la spesa, in tal caso sceglierei un rimorchio con 4 sponde leggermente più alte. In ogni caso è un prodotto più che valido, ha caratteristiche uniche che non sono riuscito a trovare altrove, ma appunto ha anche diversi difetti, a voi la scelta. PAGATO 129€ a maggio 2021 (prezzo consigliato non oltre i 140€).
POZYTYWNE STRONY - PRAKTYCZNE: Łatwy w montażu i demontażu. Można go montować i demontować bez użycia narzędzi. Koła można szybko zamontować. Dyszel zamyka się za pomocą 2 haków widocznych na zdjęciach. Jedynym problemem jest to, że trochę trudno jest ustawić pierwszy otwór tak, aby mógł przez niego przejść pierwszy haczyk, ale drugi jest już łatwiejszy. Bardzo przydatna jest także sztaluga, na której stoi, nawet jeśli część opierająca się o podłogę jest wykonana z żelaza (przykleiłam ją kawałkiem taśmy klejącej). Co więcej, zarówno osłonę ramy, jak i niebieską osłonę górną można zamontować i zdemontować za pomocą rzepów, co jest dość praktyczne, ale niezbyt szybkie. -WSZECHSTRONNY: Można go używać zarówno w pozycji przyczepy rowerowej, jak i do holowania ręcznego. Jeśli masz więcej niż 180 cm, ster będzie nieco nisko do holowania ręcznego, ale jeśli nie musisz pokonywać kilometrów, będzie więcej niż w porządku. Holowanie go ręcznie lub w każdym przypadku usunięcie lub zmiana położenia steru jest bardzo przydatne w celu zmniejszenia jego rozmiarów, a zatem do przenoszenia ciężkich przedmiotów nawet w windach itp. Ponadto po zdjęciu osłony ramy można załadować przedmioty nawet o niekształtnym kształcie, jak w przypadku małego roweru (zdjęcie). -WYTRZYMAŁY: Maksymalna obsługiwana waga 40 kg. Rama jest piękna, dobrze spawana i wytrzymała w użyciu. Nigdy nie testowałem wydajności pod pełnym obciążeniem, ale nie martwiłbym się, gdyby było to konieczne. Jedyną wadą jest to, że haki steru lekko się poruszają, ponieważ nie mają śrub, i wydają trochę hałasu. -JAKOŚĆ: Projekt jest wyraźnie bardzo wyrafinowany. Nowoczesna, czarna, z odblaskowymi paskami na oponach. Rękojeść rumpla pokryta jest miękkim pokryciem. Mocowanie dętki jest duże (jak w samochodach). Dyszel ma taką krzywiznę, że utrzymuje przyczepkę idealnie wyśrodkowaną na rowerze. NEGATYWNE STRONY - BRAKUJE PODPORA PRZEDNIEGO I TYLNEGO: Jak widać na zdjęciach rama ma metalowe boki tylko po bokach. Załadunek dużych i bezpiecznych towarów nie stanowi problemu (mata antypoślizgowa i możliwość mocowania pasów do ramy). Może to jednak budzić pewne wątpliwości w przypadku małych, ciężkich przedmiotów, które mogą się toczyć (do przodu w dół/hamowanie, do tyłu pod górę/przyspieszanie). Osłona ramy posiada z przodu i z tyłu wsporniki, które w środku przypominają plastikowe „kartony”. Są to elastyczne i delikatne części, które mogą się wygiąć lub nawet złamać, jeśli załadujesz luźne przedmioty, które mogą się poruszać w wyniku toczenia. -WSPORNIK REFLEKTORA: Na zdjęciach czasami widać zamontowany tylko 1 reflektor. Dzieje się tak dlatego, że przy trzymaniu osłona podwozia uderza w mocowania reflektorów i wygina je w dół, przez co są prawie bezużyteczne. Nic nie jest uszkodzone, po prostu obracają się skierowane w stronę podłoża pod kątem około 45 stopni. Jeśli jednak zamontuje się je bez osłony, z gołą ramą, nie ma problemu. Ale zwykle tę konfigurację stosuje się do wystających obiektów, a odbłyśniki w tym przypadku nadal należy usunąć. W przypadku małego roweru (zdjęcie) równie dobrze mogłem je zatrzymać. -MAX SUPPORT 26" KOŁO: Uwaga! Nic na ten temat nie jest określone, ale ster ma wąską krzywiznę i taką długość, że pozwala na wykonywanie ostrych zakrętów tylko na rowerach z kołem 26". Technicznie rzecz biorąc, można go również przymocować do górnych kół, ale podczas pokonywania zakrętów nie będzie można skręcić do końca w prawo. Myślę, że do 27,5" można go nadal używać przy niewielkim ugięciu, poza tym zdecydowanie odradzam. Mając MTB 29" niestety nie mogę go założyć. PODSUMOWANIE Polecam go osobom ładującym duże ładunki, nawet ręczne i ciężkie. Paczki, pudła, rzeczy do wyrzucenia na wysypisko, które trzeba przywiązać ładunek pasami, ewentualnie nawet zakupy. Nie polecam osobom, które często chcą przewieźć luzem towar lub często wybierają się na zakupy, w takim przypadku wybrałbym przyczepkę z 4 nieco wyższymi burtami. W każdym razie jest to produkt więcej niż ważny, ma unikalne cechy, których nie mogłem znaleźć gdzie indziej, ale ma też kilka wad, wybór należy do Ciebie. ZAPŁACONO 129 € w maju 2021 r. (zalecana cena nie więcej niż 140 €).
¡Recibido súper rápido, de viernes a lunes! El remolque es muy robusto, y fácil de montar a más no poder, sin herramientas. Los materiales se ven de buena calidad y la cubierta es impermeable. Perfecto para llevar una carga moderada, 50 litros de volumen o 40 kg de carga, según las especificaciones. Viene con dos reflectores de cada color, y un acople para bici polivalente, que también se puede poner en posición elevada para llevarlo con la mano. En definitiva, perfecto para su función, muy satisfecho con la compra.
Otrzymano bardzo szybko, od piątku do poniedziałku! Przyczepka jest bardzo wytrzymała i niezwykle łatwa w montażu, bez użycia narzędzi. Materiały wyglądają na dobrej jakości, a obudowa jest wodoodporna. Idealny do przenoszenia umiarkowanego ładunku, 50 litrów objętości lub 40 kg ładunku, w zależności od specyfikacji. Jest wyposażony w dwa reflektory w każdym kolorze i uniwersalny uchwyt rowerowy, który można również umieścić na podwyższonej pozycji, aby nosić go w dłoni. Krótko mówiąc, idealny do swojej funkcji, bardzo zadowolony z zakupu.
Arrivato puntualmente in imballo robustissimo, facile da montare e pratico da utilizzare e riporre, è molto capiente senza copertura, con la copertura la capienza si riduce ma la protezione dall'acqua è totale. Perfetto come appendice per la bicicletta per un uso cittadino e carichi pesanti, non è un rimorchio da viaggio.
Szybko dostarczony w bardzo solidnym opakowaniu, łatwy w montażu i praktyczny w użyciu i przechowywaniu. Bez pokrywy jest bardzo pojemny, z pokrywą pojemność jest zmniejszona, ale ochrona przed wodą jest całkowita. Idealny jako dodatek do roweru do użytku miejskiego i ciężkich ładunków, nie jest przyczepką podróżną.
Toller Anhänger zum guten Preis, aber mit Abstrichen Die Qualität stimmt zu dem Preis, gute Verarbeitung des Rahmens, Schweißnähte und Lack. Die Räder sind qualitativ mittelmäßig, beide hatten eine merkliche 8, was ich aber selber beheben könnte. (über die Speichen) Einfache Stahlfelgen ohne namenhafte Bereifung. Das Verdeck ist gut verarbeitet und lässt zumindest bei mir keinen Regen durch. Aber die Handhabung mit den Klettverschlüssen hinten ist mangelhaft. Es kann nicht sein, dass die Verschlüsse sich genau bei den Rädern befinden. Da holt man sich schnell dreckige Hände, je nach Wetter. Bitte Nachbesserung an der Stelle. Weiter haben die Aufnahmebuchsen der Steckräder zu viel Spiel, die Räder stehen somit unterschiedlich schief. Beim fahren merkt und sieht man, das es je nach Fahrbahn eiert. Das ist bestimmt so nicht gedacht. Auch hier bitte Nachbesserung. Zur Handhabung: Die Räder lassen sich gut einstecken. Die Verbindungsachse zu montieren, ist zu fummelig. Ein einfacher Anschlag wäre vorteilhaft gewesen. Bitte nachbessern. Andere Hersteller sind da besser. Zwei Kleinigkeiten sind bei mir noch zu er wähnen. Erstens, die Länge des Sicherungsseil ist bei mir zu kurz. 2-3 cm länger wären besser gewesen. Ich fahre ein Mountainbike mit Ständer am Hinterrad. Zweitens, die Qualität der Kupplung (Fahrradseitig) ist sehr schlecht. Ich habe eine zweite von einem anderen Hersteller besorgt (6 €) und die war um Welten besser. Fazit: Wer einen gut Aussehenden und preislich guten Anhänger für sein Bike haben möchte, kann diesen hier kaufen. Wenn er mit kleinen Abstichen leben kann. Allzeit gute Fahrt.
Świetna przyczepa w dobrej cenie, ale z pewnymi wadami. Jakość adekwatna do ceny, dobre wykonanie ramy, spawów i lakieru. Rowery są przeciętnej jakości, oba miały zauważalne 8, ale mogłem to naprawić sam. (przez szprychy) Proste stalowe felgi bez wymienionych opon. Kaptur jest dobrze wykonany i przynajmniej dla mnie nie przepuszcza deszczu. Ale obsługa zapięć na rzepy z tyłu jest słaba. Nie może być tak, że blokady są tuż obok kół. W zależności od pogody szybko można ubrudzić sobie ręce. Prosimy o wprowadzenie ulepszeń w tym miejscu. Ponadto gniazda montażowe kół wtykowych mają zbyt duży luz, co oznacza, że koła są ustawione pod różnymi kątami. Podczas jazdy zauważasz i widzisz, że różni się ono w zależności od drogi. Zdecydowanie nie jest to zamierzone. Proszę poprawić i tutaj. O obsłudze: Koła można łatwo włożyć. Montaż osi łączącej jest zbyt skomplikowany. Prosty atak byłby korzystny. Proszę poprawić. Inni producenci są lepsi. Są dwie małe rzeczy, o których chciałbym wspomnieć. Po pierwsze, długość liny zabezpieczającej jest dla mnie za krótka. Lepsze byłoby 2-3 cm dłuższe. Jeżdżę na rowerze górskim ze stojakiem na tylnym kole. Po drugie, jakość sprzęgła (od strony roweru) jest bardzo słaba. Dostałem drugi od innego producenta (6 €) i był o wiele lepszy. Wniosek: Jeśli chcesz dobrze wyglądającą i niedrogą przyczepkę do swojego roweru, możesz ją kupić tutaj. Jeśli potrafi żyć z małymi upadkami. Zawsze udanej podróży.
Die Qualität stimmt zu dem Preis, gute Verarbeitung des Rahmens, Schweißnähte und Lack. Die Räder sind qualitativ mittelmäßig, beide hatten eine merkliche 8, was ich aber selber beheben könnte. (über die Speichen) Einfache Stahlfelgen ohne namenhafte Bereifung. Das Verdeck ist gut verarbeitet und lässt zumindest bei mir keinen Regen durch. Aber die Handhabung mit den Klettverschlüssen hinten ist mangelhaft. Es kann nicht sein, dass die Verschlüsse sich genau bei den Rädern befinden. Da holt man sich schnell dreckige Hände, je nach Wetter. Bitte Nachbesserung an der Stelle. Weiter haben die Aufnahmebuchsen der Steckräder zu viel Spiel, die Räder stehen somit unterschiedlich schief. Beim fahren merkt und sieht man, das es je nach Fahrbahn eiert. Das ist bestimmt so nicht gedacht. Auch hier bitte Nachbesserung. Zur Handhabung: Die Räder lassen sich gut einstecken. Die Verbindungsachse zu montieren, ist zu fummelig. Ein einfacher Anschlag wäre vorteilhaft gewesen. Bitte nachbessern. Andere Hersteller sind da besser. Zwei Kleinigkeiten sind bei mir noch zu er wähnen. Erstens, die Länge des Sicherungsseil ist bei mir zu kurz. 2-3 cm länger wären besser gewesen. Ich fahre ein Mountainbike mit Ständer am Hinterrad. Zweitens, die Qualität der Kupplung (Fahrradseitig) ist sehr schlecht. Ich habe eine zweite von einem anderen Hersteller besorgt (6 €) und die war um Welten besser. Fazit: Wer einen gut Aussehenden und preislich guten Anhänger für sein Bike haben möchte, kann diesen hier kaufen. Wenn er mit kleinen Abstichen leben kann. Allzeit gute Fahrt.
Jakość adekwatna do ceny, dobra obróbka ramy, spawów i lakieru. Rowery są przeciętnej jakości, oba miały zauważalną 8, ale sam mogłem to naprawić. (poprzez szprychy) Proste stalowe felgi bez opon. Miękki dach jest dobrze wykonany i nie przepuszcza deszczu, przynajmniej dla mnie. Ale obsługa za pomocą zapięć na rzepy z tyłu jest słaba. Nie może być tak, że zamki są tuż przy kołach. Łatwo pobrudzić sobie ręce, w zależności od pogody. Proszę to tam naprawić. Ponadto gniazda kół wtykowych mają zbyt duży luz, więc koła są krzywe na różne sposoby. Podczas jazdy zauważasz i widzisz, że chwieje się w zależności od drogi. Na pewno nie jest to zamierzone. Proszę to również naprawić. Obsługa: Koła można łatwo włożyć. Montaż osi łączącej jest zbyt kłopotliwy. Prosty przystanek byłby korzystny. Proszę napraw to. Inni producenci radzą sobie z tym lepiej. Są dwie małe rzeczy, o których powinienem wspomnieć. Po pierwsze, długość liny zabezpieczającej jest dla mnie za krótka. 2-3 cm dłuższe byłoby lepsze. Jeżdżę na rowerze górskim ze stojakiem na tylne koło. Po drugie, jakość sprzęgła (po stronie roweru) jest bardzo słaba. Dostałem drugi od innego producenta (6 €) i był o niebo lepszy. Wniosek: jeśli chcesz dobrze wyglądającą i niedrogą przyczepkę do swojego motocykla, możesz ją kupić tutaj. Jeśli może żyć z małymi skaleczeniami. Zawsze udanej podróży.
Vraiment trop pratique !!!!!!! Pas très léger mais la taille parfaite que je cherchais, très facile à démonter à ranger à installer , solide
Naprawdę bardzo praktyczne!!!!!! Niezbyt lekki, ale idealny rozmiar, jakiego szukałem, bardzo łatwy w demontażu, przechowywaniu i montażu, solidny
conforme à la description, arrivé bien emballé, complet. belle composition, et montage facile. Parait un peu lourd, à testere nsituation réelle.
Zgodny z opisem, dotarł dobrze zapakowany, kompletny. piękna kompozycja i łatwy montaż. Wydaje się trochę ciężki, aby przetestować go w rzeczywistej sytuacji.
Le montage est très facile. Ensuite, à l'usage, il faut enlever les deux roues et le bras pour pouvoir la stocker contre un mur par exemple (un blocage rapide par roue et deux goupilles pour le bras). Le passage de barre de traction à poignée piéton se fait en le faisant pivoter de 90° vers le haut (toujours en utilisant les deux goupilles pour bloquer dans l'une des positions). L'ensemble a l'air robuste (soudures, roulements, pneus, attaches). C'est à mon avis un bon rapport qualité prix pour qui cherche à l'utiliser occasionnellement (Courses, transport de charges max 40 kg)
Montaż jest bardzo łatwy. Następnie, podczas użytkowania, należy zdemontować dwa koła i ramię, aby móc je umieścić na przykład przy ścianie (jedno szybkozamykacz na koło i dwa sworznie na ramię). Przejście z drążka trakcyjnego na uchwyt dla pieszych odbywa się poprzez obrócenie go o 90° w górę (zawsze przy użyciu dwóch sworzni do zablokowania w jednej z pozycji). Całość wygląda solidnie (spawy, łożyska, opony, łączniki). Moim zdaniem jest to dobry stosunek jakości do ceny dla osób chcących korzystać z niego okazjonalnie (zakupy, przenoszenie ciężarów max. 40 kg)