Pomoc
Jakie gwarancje oferujecie?
Jeżeli złożysz zamówienie na naszej stronie, z pewnością będziesz zadowolony z naszej polityki sprzedaży.
Masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny, a po tym okresie możesz skorzystać z 3 letniej gwarancji.
W trakcie 3 letniej gwarancji zapewniamy serwis w zakresie wszelkich niezbędnych napraw lub jeśli naprawa nie jest możliwa, wysyłamy całkowicie nowy produkt.
Jak mogę zwrócić moje zamówienie?
W ciągu 14 dni, możesz bezzasadnie zażądać wymiany lub zwrotu pieniędzy.
Jeżeli od zakupu nie minęło 14 dni, a towar jest nadal nieużywany iw oryginalnym opakowaniu zwrot jest bardzo łatwy. Wypełnij ten formularz online, zapakuj towar w oryginalne opakowanie i odeślij na adres nadawcy. Zwrócimy Ci pieniądze nie później niż 14 dni od dostarczenia nam towaru.
Otrzymałem tylko część zamówienia
Jeżeli otrzymałeś tylko część zamówienia, najpierw sprawdź śledzenie ponieważ jest ono stale aktualizowane, a poszczególne pozycje zamówienia mogą być dostarczane w różnych opakowaniach. Jeśli tak nie jest, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
W przypadku, gdy brakuje jakiejkolwiek części produktu najpierw skontroluj opakowanie- niektóre części są zwykle przymocowane z boku pudełka lub na dole pod styropianem. Jeśli nie możesz ich znaleźć, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Otrzymałem niewłaściwy towar
Jeśli otrzymałeś niewłaściwy towar, w pierwszej kolejności przepraszamy.
W celu wymiany nieprawidłowego towaru skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, który zapewni wymianę nieprawidłowego towaru.
Kiedymi zostana zwrocone pieniądze za anulowane zamówienie?
Środki będą widoczne na Twoim koncie w ciągu 14 dni roboczych od przetworzenia wniosku o zwrot pieniędzy.
Kiedy otrzymacie zwrócony towar?
Sprawdź przesyłkę zgodnie z numerem przesyłki, który otrzymałeś od przewoźnika. Zwracany towar otrzymamujemy zaywyczaj w przeciaguciągu 2-3 dni roboczych, a cały proces zwrotu będziemy w stanie przetworzyć od 10 do 14 dni.
Nie otrzymałem potwierdzenia reklamacji / zwrotu towaru
Jeżeli zgłosiliście Państwo reklamację / zwrot za pośrednictwem formularza internetowego znajdującego się na naszej stronie, a nie otrzymali Państwo potwierdzenia reklamacji / zwrotu pocztą elektroniczną, prosimy o sprawdzenie wszystkich folderów oraz folderu SPAM. Jeśli nadal nie znalazłeś potwierdzenia prosze sie z nami skontaktowac.
Chcę zmienić status reklamacji / zwrot towaru
Jeżeli chcesz zmienić status reklamacji/ zwrotu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Czy mogę zmienić produkt w zamówieniu na inny?
Jeżeli chcesz zmienić produkt z zamówienia na inny, a Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Kto pokrywa koszty wysyłki przy zwrocie / reklamacji zamówienia?
Kupującemu przysługuje zwrot niezbędnych kosztów poniesionych w związku z reklamacją.
Anulowanie zamówienia
Jeżeli zamówienie nie zostało wysłane, nadal istnieje możliwość anulowania zamówienia. Zaloguj się na swoje konto, przejdź do pola zamówienia i kliknij anuluj.
Uwaga: wszystkie prośby o anulowanie wysłane pocztą elektroniczną mają co najmniej 24 godziny na odpowiedź. Ponieważ większość zamówień jest zazwyczaj wysyłana w ciągu 24 godzin od otrzymania płatności, jeśli chcesz abyśmy anulowali Twoje zamówienie lub masz problemy z anulowaniem zamówienia zalecamy skontaktowanie się z nami telefonicznie w celu anulowania zamówienia.
Jeżeli paczka jest już w drodze i w śledzeniu zamówienia widzisz informacje o wysyłaniu i śledzeniu zamówienia, nie można go już anulować.
W takim przypadku zalecamy aby nie odbierać przesyłki.
Moje zamówienie zostało anulowane
Jeżeli zostaniesz poinformowany, że Twoje zamówienie zostało anulowane, dzieje się tak ze względów logistycznych.
Przepraszamy, ale przedmiot nie był dostępny w momencie realizacji zamówienia. Aby zaoszczędzić Ci dodatkowych kłopotów, Twoje zamówienie zostało automatycznie anulowane. Twoja płatność została w całości zwrócona.
Możliwe, że w międzyczasie produkt został uzupełniony. Jeśli tak nie jest, masz opcję "Dostępność ochrony" dla produktu na naszej stronie internetowej. Po prostu napisz tam swój e-mail, a poinformujemy Cię, gdy tylko produkt będzie ponownie dostępny.