[Używany] Companion Travel Przyczepka rowerowa
-
619,90 złRRP: 1239,90 zł
- Pozostało kilka artykułów w magazynie – zamów szybko! Pozostało kilka artykułów w magazynie – zamów szybko!
- Czas dostawy: 8 - 10 dni
- Ekspresowa dostawa
- 14 dni na zwrot
Stan - dopuszczalny: Towar zwrócony z drobnymi śladami użytkowania
Zalety
Przyczepka towarowa: 50 litrów przestrzeni ładunkowej o powierzchni 42 x 63 na dwie skrzynki z napojami
2-w-1: do użytkowania jako przyczepka rowerowa lub wózek ręczny
Funkcjonalna: przystosowana do dużej liczby elementów transportowych
Podstawowe informacje
- w komplecie z zamontowanym na stałe systemem sprzęgła, odpowiednim dla wszystkich rowerów z kołami 26-28 "
- pomieści dwie skrzynki z napojami
- 16-calowe opony pneumatyczne ze stabilną stalową obręczą ze szprychami
- maks. ciśnienie w oponach: 1,7 - 2,0 bar (25-30 PSI)
- zawory samochodowe do łatwego napełniania powietrzem na każdej stacji benzynowej
- łatwe zdejmowanie kół dzięki sprężynowemu uchwytowi na kołki
- łatwa zmiana położenia dyszla za pomocą sworzni blokujących
- można go częściowo zdemontować w celu zaoszczędzenia miejsca
- wraz z odblaskami
- opcjonalnie dostępne wodoodporne torby transportowe (pozycja 10034494 i 10034495)
Wymiary i szczegóły techniczne
- wymiary (po zmontowaniu): ok. 62 x 40 x 127 cm (szer. x wys. x gł. z dyszlem)
- długość dyszla: 65 cm
- wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej: ok. 42 x 6 x 63 cm (szer. x wys. x gł.)
- waga: około 7,55 kg
Co zostanie dostarczone
- 1 x przyczepka
- 2 x koła szprychowe z oponami pneumatycznymi 1,95"
- 2 x biały odblask
- 2 x czerwony odblask
- 1 x dyszel
- 2 x pas mocujący
- instrukcja obsługi w języku niemieckim (inne języki: angielski)
Dostawa i wysyłka
Czas dostawy: 8 - 10 dni
Nie ma komentarzy do tego artykułu.
Anhänger ist schön leicht und da klein zusammenlegbar, so wie ich es mir für einen Lastenanhänger vorgestellt habe. Die Montage der Deichsel ist in beiden Stellungen (Anhänger oder Lastkarren) fummelig, da man keine Anschläge/Begrenzungen hat und so etwas Geduld braucht, bis man das erste Loch für den Sicherungsstift trifft. Ansonsten ein schönes Teil auf das man bei Bedarf auch gut eine Mörtelwanne oder sonstige Kiste aufsetzen kann. Kleine Anregung: vielleicht kann man hinten eine Befestigungsmöglichkeit für ein LED Rücklicht schaffen.
Przyczepka jest ładna i lekka i można ją złożyć do małych rozmiarów, tak jak sobie wyobrażałem przyczepę towarową. Montaż dyszla jest trudny w obu pozycjach (przyczepa lub ciężarówka), ponieważ nie ma żadnych przystanków/ograniczeń, dlatego trzeba trochę cierpliwości, aż trafisz w pierwszy otwór na sworzeń blokujący. W przeciwnym razie ładny kawałek, na którym można łatwo umieścić tackę na zaprawę lub inne pudełko, jeśli zajdzie taka potrzeba. Mała sugestia: być może uda Ci się stworzyć opcję montażu tylnego światła LED z tyłu.
Weniger ist mehr Durchdachte und stabile Konstruktion in guter Qualität. Die Transportschale mit den Verzurröffnungen macht den Hänger so flexibel einsetzbar. 2 Gurte sind dabei. Der simple Aufbau ohne zusätzliche Rahmenteile tragen positiv zum geringen Eigengewicht bei und auch der benötigte Platzbedarf in der Garage (z. B. hochkant an der Wand) hält sich in Grenzen. Das Demontieren der Räder geht im Handumdrehen, der Schnappverschluss dafür ist robust ausgelegt. Vom Preis- Leistungsverhältnis her - klare Kaufempfehlung.
Mniej znaczy więcej. Przemyślana i stabilna konstrukcja w dobrej jakości. Taca transportowa z otworami do mocowania sprawia, że wieszak jest niezwykle elastyczny w użyciu. W zestawie 2 paski. Prosta konstrukcja bez dodatkowych części ramy pozytywnie wpływa na niską wagę, a ilość wymaganej przestrzeni w garażu (np. stojak na ścianie) jest również ograniczona. Demontaż kół nie zajmuje dużo czasu; zamek zatrzaskowy jest solidny. Pod względem stosunku ceny do wydajności - jasna rekomendacja zakupu.
Vandaag mijn KLARFIT Companion Trafel fietsaanhanger wood ontvangen.
Alles ziet er perfect uit...Zeer stevig en duurzaam.
Super blij mee.
Otrzymałem dzisiaj drewnianą przyczepkę rowerową KLARFIT Companion Trafel. Wszystko wygląda idealnie... Bardzo solidne i trwałe. Bardzo zadowolony z tego.
Guter Anhänger mit Verbesserungspotenzial Solider Anhänger. Insgesamt gut gemacht und stabil. Ich hätte mir breitere Schlitze an den Seiten gewünscht, damit man die Haken von Spanngurten besser einhaken kann. Ein Rücklicht mit Akku wäre Sinnvoll. Der Umbau der Anhängerdeichsel , um den Anhänger als Karre zu nutzen könnte einfacher gestaltet sein. Ansonsten aber klare Kaufempfehlung.
Dobra przyczepa z możliwością ulepszeń Solidna przyczepa. Ogólnie dobrze wykonany i stabilny. Wolałbym szersze szczeliny po bokach, żeby łatwiej było zaczepić haczyki pasków napinających. Przydałaby się tylna lampka z akumulatorem. Przekształcenie dyszla przyczepy w taki sposób, aby można było używać przyczepy jako wózka, mogłoby być łatwiejsze. W przeciwnym razie wyraźna rekomendacja zakupu.
Schicker Anhänger, praktisches Konzept Ich habe den Anhänger mit der 30Liter Tasche zusammen gekauft. Den glatten Holzboden habe ich noch seitlich mit 2 Streifen Gripband abgeklebt. Die Tasche rutscht dann nicht, der Boden wird nicht so verkratzt. Leider passt eine 12mm Steckachse nicht, um die Kupplung am Rad zu montieren. Man benötigt hier eine Extra-Steckachse z.B. von Burley, um die Anhängerkupplung montieren zu können. Darauf hätte man hinweisen können? Ansonsten gefällt mir das Konzept mit der Tasche. Diese lässt sich mit an der Tasche angebrachten Klettbändern am Hänger fixieren. Es passen 2 Getränkekisten in die Tasche rein. Schick und dazu flexibel verwendbar. Keine Federung aber mit 2 bar Luft in Rädern ok.
Szykowna przyczepka, praktyczny pomysł. Przyczepkę kupiłem razem z 30-litrowym workiem. Przykleiłem boki gładkiej drewnianej podłogi dwoma paskami taśmy klejącej. Torba nie ślizga się wtedy, a podłoga nie rysuje się. Niestety oś przelotowa 12 mm nie pasuje do montażu sprzęgła w rowerze. Aby móc zamontować hak holowniczy, potrzebna jest dodatkowa oś szybkozamykająca, na przykład firmy Burley. Czy można było to wskazać? Poza tym podoba mi się koncepcja z torbą. Można go przymocować do wieszaka za pomocą pasków na rzepy przymocowanych do torby. Do torby zmieszczą się dwie skrzynki napojów. Elegancki i elastyczny w użyciu. Brak zawieszenia, ale OK przy 2 barach powietrza w kołach.
Gestern erhielt ich sehr zügig den bestellten Klarfit-Anhänger. Eigentlich eine geniale Konstruktion für einen leichten, kleinen Anhänger um auch die etwas größeren Einkäufe per Fahrrad nach Hause zu bringen. Er war auch schnell zusammengebaut. Nur noch die Reifen mussten aufgepumpt werden. Der erste Reifen lies sich mit der Fußpumpe erstmal nicht befüllen. An der nahe gelegen Tankstelle klappte es aber dann ... peng - der Schlauch war geplatzt. Bei zweiten Reifen funktionierte es dagegen anstandslos. Gestern gleich eine Email an den Verkäufer geschrieben ... Die Antwort steht noch aus. Da ich nicht nur aus Nachhaltigkeitsgründen alles wieder zurücksenden wollte, beschaffte ich mir heute einen Ersatzschlauch für 7,90 €. Ach ja, dan ist ja noch so ein Ding unterm Anhänger. Das soll wohl eine Stütze sein, falls der Anhänger abgestellt werden. Aber wie der sich ausklappen lässt, das ist ein Rätsel. Die hölzerne Ladefläche ist optisch (noch) sehr ansprechend. Nach ein paar Transportfahrten mit Getränkekisten wird sie aber nicht mehr so aussehen. Toll wäre eine Gummi-Antirutschmatte und dass auch aus Gründen der Ladungssicherung. Dennoch gefällt mir der Anhänger sehr gut. Preislich hätte eine Matte drin sein können. Mit den genannten Problemen ist das Preis-Leistungs-Verhältnis ausreichend.
Wczoraj bardzo szybko otrzymałam zamówioną przyczepę Klarfit. Właściwie genialna konstrukcja lekkiej, małej przyczepki do przywożenia rowerem nieco większych zakupów do domu. Szybko się też składał. Trzeba było tylko dopompować opony. Pierwszej opony nie można było początkowo napełnić pompką nożną. Ale potem zadziałało na pobliskiej stacji benzynowej... bum - pękł wąż. Natomiast z drugą oponą poszło bez problemu. Napisałem wczoraj wiadomość e-mail do sprzedawcy... Odpowiedź wciąż czeka. Ponieważ nie chciałem po prostu odesłać wszystkiego ze względu na zrównoważony rozwój, kupiłem dziś dętkę zastępczą za 7,90 €. O tak, pod przyczepą jest jeszcze jedna rzecz. To prawdopodobnie powinno być wsparciem, jeśli przyczepa jest zaparkowana. Ale jak to się rozwija, jest tajemnicą. Drewniany obszar załadunku jest wizualnie (nadal) bardzo atrakcyjny. Jednak po kilku przejazdach transportowych ze skrzynkami z napojami nie będzie to już tak wyglądać. Gumowa mata antypoślizgowa byłaby świetna, również ze względu na zabezpieczenie ładunku. Mimo wszystko trailer bardzo mi się podoba. Pod względem ceny można było doliczyć matę. Przy wspomnianych problemach stosunek ceny do wydajności jest wystarczający.
Ich habe die Holzfläche nochmals versiegelt, ein Anti-Rutschband aufgeklebt. Der unten angebrachte Ständer ist etwas unglücklich. Die Wendigkeit ist in Ordnung. Preis und Leistung sind okay.
Drewnianą powierzchnię ponownie uszczelniłem i przykleiłem taśmą antypoślizgową. Trochę niefortunny jest stojak dołączony na dole. Manewrowość jest w porządku. Cena i wydajność są w porządku.
Schnell auf und abgebaut zum Transport. Läuft sehr leicht hinter Fahrrad und als Handwagen.
Szybki montaż i demontaż do transportu. Działa bardzo łatwo za rowerem i jako wózek ręczny.
Fast deliver, and Good quality of product, how I was expecting
Szybka dostawa i dobra jakość produktu, jak się spodziewałem
Ließ sich einfach montieren. Ist absolut wertig und robust Ich bin sehr zufrieden.
Był łatwy w montażu. Jest absolutnie wartościowy i solidny Jestem bardzo zadowolony.
Ich habe mir diesen Anhänger bestellt, weil ich halt nur mit dem Fahrrad unterwegs bin und auch mal größere Sachen transportieren wollte. Das geht mit diesem Anhänger sehr gut, wenn man ihn „nackt“ benutzt, also ohne die Schale. Ich konnte damit schon einige längere Pakete transportieren. Man sollte halt passende Spanngurte benutzen.
Zamówiłem tę przyczepkę, ponieważ jeżdżę tylko na rowerze i czasami chciałem przewieźć większe rzeczy. Działa to bardzo dobrze z tym wisiorkiem, jeśli używasz go „nago”, tj. Bez misy. Udało mi się nim przewieźć kilka dłuższych paczek. Należy stosować odpowiednie paski.
Das Paket kam mit DHL also somit einen Tag später als angekündigt. Kann keiner beeinflussen. Es war ohne sichtbare Schäden was schonmal gut war. Nach dem es dann geöffnet war musste festgestellt werden, dass der Transportschutz zwischen den Reifen und dem Holz etwas zu mager war so das es zu Druckstellen auf dem Holz gekommen ist welche ich nicht wirklich für der Rede wert halte. Aber es ist immer noch neu Ware also daher ️ . Hier an der Stelle einen freundlichen Hinweis an den Verkäufer. Dann musste ich feststellen das sich die Verleimung an einer Kante gelöst hat. Nichts desto trotz habe ich den Hänger aufgebaut und festgestellt, dass es ein (in dieser Preisklasse) gut durchdachter Hänger ist. Es vom Hänger zum Handwagen umstecken (leer) ging bei mir in weniger als 2 Minuten. Zudem finde ich das Ding super schick. Ich werde eh einige Modifikationen wie =Antirutsch, Stoßschutz und eine Lasierung vornehmen. Also Verkäufer kontaktiert. Welcher sich wirklich sehr kompetent und zuvorkommend zeigte. Daher der 5. Stern und meinen Dank an den Verkäufer. Kann sowohl den Hänger als auch den Händler empfehlen. Update: Hänger am Fahrrad geht echt gut. Ich war damit einkaufen. Beladen geht es besser als gehofft. Als Handwagen macht es Eindruck wenn man damit in den Supermarkt reingeht,seinen Einkauf auf den Hänger von Hänger auf das Band wieder Hänger und tschüss. Hingucker hatten wir auch schon die Bemerkungen wie cooles Teil, gute Idee begleitet haben.
Tak więc paczka dotarła z DHL dzień później niż ogłoszono. Nie można na nikogo wpływać. Nie było widocznych uszkodzeń, co było dobrą rzeczą. Po otwarciu trzeba było stwierdzić, że zabezpieczenie transportowe między oponami a drewnem było trochę za cienkie, przez co na drewnie były punkty nacisku, o których chyba nie warto wspominać. Ale to wciąż nowe, dlatego ️ . Oto przyjacielska uwaga do sprzedawcy. Potem zdałem sobie sprawę, że klej na jednej krawędzi się poluzował. Niemniej jednak założyłem przyczepę i stwierdziłem, że jest to dobrze przemyślana przyczepa (w tym przedziale cenowym). Zmiana z przyczepy na wózek ręczny (pusty) zajęła mi mniej niż 2 minuty. Poza tym uważam, że jest super słodki. W każdym razie wprowadzę pewne modyfikacje, takie jak = antypoślizgowość, ochrona przed wstrząsami i szkliwo. Skontaktowałem się więc ze sprzedawcą. Który był naprawdę bardzo kompetentny i uprzejmy. Stąd piąta gwiazdka i moje podziękowania dla sprzedawcy. Może polecić zarówno przyczepę, jak i sprzedawcę. Aktualizacja: przyczepka na rowerze działa naprawdę dobrze. Poszedłem z nim na zakupy. Ładowanie jest lepsze niż oczekiwano. Jako wózek ręczny robi wrażenie, gdy idziesz z nim do supermarketu, odkładasz zakup na przyczepę z przyczepy na pas i pa. Mieliśmy już przyciągające wzrok komentarze, takie jak fajna część, dobry pomysł.
Ich habe den Anhänger jetzt 6 Monaten in Gebrauch und absolut zufrieden. Ich habe schon ständig in gebraucht und er hält alles aus. Habe schon 3 Kisten Getränke damit tranportier und er hält es aus. Wenn er leer ist klappern und scheppert er ein wenig aber das stört nicht. Gute Preis Leistung und sehr flexibel beim beladen da er keine ladebordwand hat.
Użytkuję przyczepę od 6 miesięcy i jestem jak najbardziej zadowolony. Używałem go przez cały czas i może zająć wszystko. Przetransportowałem już 3 skrzynki z napojami i może to znieść. Kiedy jest pusta, grzechocze i grzechota trochę, ale to ci nie przeszkadza. Dobry stosunek jakości do ceny i bardzo elastyczny podczas załadunku, ponieważ nie ma windy załadowczej.
Also verpackung ok, zusammenbau auch OK. je nach bedarf kannst Du das DING ausbauen, Leiste hinten Leiste vorne und nichts rutscht runter. Ein Antirutsch unterlegt und Du fährst wirklich sicher. ! Also mit 4 Eurokisten ( klein ) oder 2 Eurokisten groß bin ich schon unterwegs gewesen und 100% sicher gefahren. Die Kurven zu der Seite wo Du die Achse befestigt hast, solltest Du nicht so eng nehmen. Aber 100% sicheres Fahren als mit einem Lastenrad mit dicker Kiste. Selbst bei "vollgas" und "NOTBREMSE" bleibt der Hänger hinter Dir und überholt Dich nicht ! :-) Wenn Du dir den kaufst, wirst Du freude haben. Also gute Fahrt. Leider schläft nur der SERVICE wenn was ist, musst Du etwas ( viel ) Zeit mitbringen, da liegt ELEKTRONIK STAR-DE einiges anderen hinterher ! Du musst hartnäckig sein und nicht aufgeben ! Daher nur 4 Sterne , wäre der SERVICE BESSER, hätte ich für den HÄNGER 5 Sterne gegeben !
Więc opakowanie ok, montaż też ok. W zależności od potrzeb możesz rozszerzyć DING, drążek z tyłu drążek z przodu i nic się nie zsuwa. Podkład antypoślizgowy i jeździsz naprawdę bezpiecznie. ! Tak więc z 4 euroskrzyniami (małymi) lub 2 euroskrzyniami dużymi byłem już w drodze i jechałem w 100% bezpiecznie. Nie powinieneś schodzić z zakrętów w stronę, w którą tak mocno przymocowałeś oś. Ale o 100% bezpieczniejsza jazda niż rowerem cargo z dużą skrzynią. Nawet przy „pełnym gazie” i „HAMULENIU AWARYJNYM” przyczepa pozostaje za Tobą i Cię nie wyprzedza! :-) Jeśli go kupisz, będziesz zadowolony. Więc miłej podróży. Niestety tylko SERWIS śpi jak coś się dzieje, trzeba zabrać ze sobą trochę (dużo) czasu, ELEKTRONIK STAR-DE odstaje od innych! Trzeba być wytrwałym i nie poddawać się! Dlatego tylko 4 gwiazdki, gdyby USŁUGA była LEPSZA, dałbym WIESZAKOWI 5 gwiazdek!
Ein guter Fahrradanhänger der nach kleinen Modifikationen ein lange Haltbarkeit verspricht. Nach dem Kauf wurden alle Schrauben gegen Edelstahlvarianten ausgetauscht. Zudem wurden die Enden der Federn mit Schrumpfschlauch versehen. Nach drei Wochen Ostsee Urlaub ist die Funktion einwandfrei. Nichts quitscht, klappert oder gibt irgendwelche Geräusche von sich. Der Metallrohrrahmen ist gut zur Befestigung von Befestigungsgummis geeignet. Wir haben täglich ein SUP, Strandmuschel, Sonnenschirm, Windschutz, Handtücher, Getränke und diverse Spielsachen mit ihm transportiert. Fazit: empfehlenswert! Ich würde ihn immer wieder kaufen. P.S. bei der Holzvariante empfehle ich schlicht und ergreifend eine Lackierung nach Lieferung.
Dobra przyczepka rowerowa, która po drobnych modyfikacjach obiecuje długą żywotność. Po zakupie wszystkie śruby zostały wymienione na warianty ze stali nierdzewnej. Dodatkowo końce sprężyn zaopatrzono w rurki termokurczliwe. Po trzech tygodniach wakacji nad Bałtykiem funkcja jest idealna. Nic nie skrzypi, nie trzeszczy, nie wydaje żadnych dźwięków. Rurowa metalowa rama doskonale nadaje się do mocowania gum mocujących. Codziennie przewoziliśmy z nim SUP, muszlę plażową, parasol, parawan, ręczniki, napoje i różne zabawki. Wniosek: zalecane! Kupiłbym go w kółko. PS z wariantem drewnianym, po prostu polecam pomalowanie go po dostawie.
Holz und Metall zu einem praktischen und alltagstauglich Design verbunden. Preisleistung sehr gut. Verhältnismäßig leicht und stabil, schnell aufgebaut und die Kupplung ist sehr dezent am Fahrrad angebracht auch wenn der Anhänger nicht angebracht ist. Drei Punkte die man beachten sollte sind die etwas schlechte Umdrehung der Räder (durch das schnell fix System) Die Holzauflage alleine biete keinen wegrutschschutz nach hinten sowie auslaufschutz zur Seite, was manchmal zum Kontakt des Gepäcks mit den Rädern verursacht. Abhilfe schaft da eine Tasche oder die mitgelieferten Spanngurte
Połączenie drewna i metalu w praktycznym i codziennym designie. Cena/oferta: Bardzo dobra. Stosunkowo lekki i stabilny, szybki w montażu, a zaczep jest bardzo dyskretnie mocowany do roweru, nawet gdy przyczepa nie jest podłączona. Trzy punkty, na które należy zwrócić uwagę, to nieco słaba rotacja kół (ze względu na system szybkiego mocowania) Sama drewniana podkładka nie zapewnia żadnej ochrony przed zsunięciem się do tyłu lub wyciekiem na bok, co czasami powoduje kontakt bagażu z koła. Torba lub dołączone paski mogą pomóc
Anhänger: Der Anhänger ist schick, aber das Holz ist weich und ein Eck war bei mir beschädigt. Die Ware liegt quasi ungeschützt in einem Karton. Abgesehen davon, dass man das Holz noch behandeln sollte und Rücklichter vorgeschrieben sind, die man noch organisieren muss, bin ich eigentlich zufrieden. Er läuft ohne Klappern hinterher, soweit man das ohne Federung erwarten kann und man kann ihn leicht zerlegen/verstauen/transportieren. Aber die Zurrgurte, die Tasche, enge Kurven und den Deichsel wechseln. Na ja! Zum Händler komme ich dann auch noch. Die Zurrgurte sind umständlich und man müsste bei kleineren Transporten die überlangen Dinger irgendwo verstauen, dass sie nicht in die Speichen kommen. Schön, daß sie dabei sind, aber wirklich praktisch sieht anders aus. Die Zubehörtasche dagegen scheint ja ideal zu sein, aber auch diese ist nicht so praktisch, wie man denkt. Sie ist labbelig und bleibt von alleine nicht einmal stehen, sodass auch hier immer eingerollt werden muss, man sollte davor die beiden Henkel auch noch mit einem Klettverschluss zusammen machen und die Henkel dann gleich mit der Tasche zusammen einrollen, sodass die Henkel nicht irgendwo noch in die Speichen geraten. Es hängt sonst einfach überall etwas herunter. Die eingerollte "Wurst" wird dann nicht wie bei einem Seesack, wo beide Enden zusammengeklippt werden, verschlossen, sondern jedes Ende wird nach unten mit einem eigenen Klipp fixiert. Also wenn man etwas aus der Tasche holen will, muss man erst einmal beide Klipps öffnen, (geht einhändig nicht, da sie noch gesichert sind, also umständlich), dann wird aufgerollt, dann werden die Henkel auseinander gemacht und dann hat man erst Zugriff. Deutlich umständlicher als ich es mir vorgestellt hatte. Zudem die Tasche dann nicht einmal offen stehen bleibt, sondern völlig kraftlos in sich zusammensackt, auch hier hatte ich die Vorstellung, dass ich zum Beispiel einkaufen gehen könnte und die freistehende Tasche einfach füllen oder entleeren könnte. Selbst wenn man sie so halb zum Stehen bekäme, würden die Henkel sich wieder frei baumelnd um die Räder wickeln. Es geht einfach nicht, Punkt. ... und das Be- und Entladen wird auch zum Gefummel. Bei engen Kurven habe ich direkt in den ersten 10 min schon zweimal gemerkt, dass ich Rechtskurven nur mit begrenztem Radius fahren kann, da sonst der Deichsel gegen mein Hinterrad läuft. Ich habe ein 27.5 Zoll-Rad, aber das würde auch bestimmt mit einem 26 Zoll passieren. Man denkt, dass es nicht so häufig vorkommt, aber alleine heute ist das vier mal passiert. Mit dem Fahrrad ist man eben doch extrem wendig und mit meinem Kinderanhänger ist das zum Beispiel nie passiert. Ist kein Beinbruch, aber auch nicht ideal. Den Deichsel in die andere Position zu wechseln hatte ich mir ebenfalls einfacher erhofft. Meine Idee war, daß ich mit diesem Anhänger zum Einkaufen fahre, dann zum Handwagen umbaue, also direkt im Geschäft belade und anschließend natürlich wieder mit dem Fahrrad nachhause fahre. Für den Umbau liegt man dann aber auf dem Supermarktparkplatz und versucht die Bolzen in die Löcher zu bekommen. Das ist ein Geduldsspiel und hätte mit einer Führung des Deichsels deutlich erleichtert werden können. Wenn man eben nicht alles selber macht. :-) Auch kein Beinbruch, aber wieder nicht so praktisch, wie man sich das vorstellt und so geht überall ein bisschen Alltagsnutzen verloren und man ist gespannt, wie viel man am Schluss dann tatsächlich mit dem Anhänger einkaufen geht. Es wäre ja eigentlich auch noch eine tolle Vorstellung gewesen, wenn man zuhause in der Tiefgarage dann wieder auf Handwagen umbaut, in den Lift geht und seinen Einkauf vom Supermarkt ohne einmal umladen in der Wohnung hat. Wäre doch super, aber ich glaube, dass ich noch nicht einmal zum Einkaufen umbauen werde. Ist einfach zu umständlich. Vielleicht geht ja noch einer mit Grips an die Version 2.0. :-) Fazit: Wer das Holz noch behandeln und Rücklichter organisieren will, keine enge Rechtskurven fahren möchte und nicht unbedingt den Anhänger zum Einkaufen, oder häufigen Öffnen und Verschliessen möchte, auch wer nicht häufig etwas neu verzurren, sondern eher belädt und dann längere Strecken fährt, der bekommt ein schickes Ding, das ganz gut hinterläuft (hat aber natürlich keine Federung) und das praktisch verstaut oder auch transportiert werden kann. Wer den Anhänger im Urlaub oder am Zweitwohnsitz braucht, möchte natürlich einen leichten und kompakten Anhänger. Das kann der Anhänger wiederum wirklich gut. Händler: Beim Händler Chal-Tec oder auch Elektronik irgendwas, er firmiert unter verschiedenen Namen, werde ich allerdings nicht mehr bestellen. Der Anhänger lag ungeschützt einfach in einem Karton und ein Eck war beschädigt. Da der Karton nicht beschädigt war, gehe ich davon aus, daß der Händler beschädigte Ware verschickt hat. Man kann es ja mal probieren und siehe da, es hat auch noch funktioniert, weil ich den Anhänger für den Urlaub eingeplant hatte und anscheinend den letzten vor Ausverkauf bekommen habe. Hätte es noch einen zweiten irgendwo gegeben, wäre dieser zurückgegangen. Aber so war ich fast gezwungen, den beschädigten zu behalten. Dass der Anhänger ausverkauft war, habe ich aber erst gemerkt, als ich woanders bestellen wollte und hat mit dem schlechten Service erst einmal nichts zu tun. Der Händler hat weder auf die E-Mail über Amazon, noch auf die 2 Mails an seine Firmenadresse bzgl. eines Rabattes wegen der Beschädigung reagiert. Auch telefonisch war er nicht erreichbar, da er sich einen völlig überlasteten Telefonservice gebucht hat. Man klickt sich erst einmal durch einen Automaten, bis man dann ewig in der Warteschleife hängt. Null Service. Die simple Rücksendung hätte aber funktioniert, Amazon sei Dank! Also wenn jemand den Anhänger mit seinen kleinen Vor- und Nachteilen kaufen will, dann vielleicht lieber bei einem Händler, der sich auch professionell verhält.
Zawieszka: Zawieszka jest ładna, ale drewno jest miękkie i miałam uszkodzony narożnik. Towar jest prawie niezabezpieczony w pudełku. Pomijając fakt, że drewno wymaga jeszcze obróbki i obowiązkowe są tylne światła, które trzeba jeszcze uporządkować, to właściwie jestem zadowolony. Chodzi bez grzechotania tak daleko, jak można się spodziewać bez zawieszenia i jest łatwy do demontażu / przechowywania / transportu. Zmieniają się jednak pasy mocujące, torba, ciasne zakręty i dyszel. No cóż! Potem pójdę do sprzedawcy. Pasy mocujące są nieporęczne, a przy mniejszych transportach zbyt długie rzeczy trzeba by gdzieś schować, aby nie zaczepiły się o szprychy. Fajnie, że są, ale naprawdę praktyczne rzeczy wyglądają inaczej. Z drugiej strony torba na akcesoria wydaje się idealna, ale nie jest tak praktyczna, jak mogłoby się wydawać. Jest wiotki i nawet sam nie stoi, więc zawsze trzeba go zwinąć, należy też wcześniej połączyć rzepem oba uchwyty, a następnie zwinąć je razem z torbą, żeby uchwyty się nie poplątały utknął gdzieś, jak zgadły szprychy. W przeciwnym razie coś po prostu wisi wszędzie. Zwinięta „kiełbasa” nie jest wtedy zamykana jak worek marynarski, w którym oba końce są spięte ze sobą, ale każdy koniec jest przymocowany od dołu własnym klipsem. Więc jeśli chcesz coś wyjąć z torby, najpierw musisz otworzyć oba klipsy (nie da się tego zrobić jedną ręką, ponieważ są nadal zabezpieczone, tak niezręcznie), następnie jest to zwijane, następnie uchwyty są rozdzielane, a następnie mieć dostęp. Znacznie bardziej skomplikowane, niż sobie wyobrażałem. Poza tym torba nawet nie pozostaje otwarta, tylko zapada się zupełnie bezsilnie.Tu też wpadłem na pomysł, żeby pójść np. na zakupy i po prostu napełnić lub opróżnić wolnostojącą torbę. Nawet gdyby udało się je zatrzymać, uchwyty ponownie owinęłyby się wokół kół, zwisając swobodnie. To po prostu nie działa, kropka. ... a załadunek i rozładunek staje się kłopotliwy. W ciasnych zakrętach dwa razy w ciągu pierwszych 10 minut zauważyłem, że mogę wykonywać tylko prawe zakręty o ograniczonym promieniu, w przeciwnym razie dyszel uderzyłby w moje tylne koło. Mam koło 27,5 cala, ale z pewnością stałoby się to z 26-calowym. Możesz pomyśleć, że nie zdarza się to często, ale tylko dzisiaj zdarzyło się to cztery razy. Na rowerze jesteś niezwykle zwrotny, co nigdy nie zdarzyło się na przykład w przypadku mojej przyczepki dziecięcej. To nie złamana noga, ale nie jest też idealnie. Miałem też nadzieję, że łatwiej będzie przestawić sterownicę w inne położenie. Mój pomysł polegał na tym, że pojadę z tą przyczepką na zakupy, a potem przerobię ją na wózek ręczny, czyli załaduję bezpośrednio w sklepie, a potem oczywiście znowu rowerem do domu. Ale do konwersji leżysz na parkingu supermarketu i próbujesz wkręcić śruby w otwory. Jest to gra wymagająca cierpliwości i mogłaby być znacznie łatwiejsza dzięki prowadzeniu dyszla. Jeśli nie robisz wszystkiego sam. :-) Noga też nie złamana, ale znowu nie tak praktyczna, jak można by sobie wyobrazić, więc wszędzie gubi się trochę codziennego użytku i ciekawe jest, ile w końcu idzie się na zakupy z przyczepą. Byłoby naprawdę świetnym pomysłem, gdybyś przestawił się z powrotem na wózki ręczne na podziemnym parkingu w domu, wszedł do windy i zrobił zakupy w swoim supermarkecie bez konieczności przeładowywania. Byłoby super, ale chyba nie zamienię go jeszcze na zakupy. To po prostu zbyt uciążliwe. Może ktoś z mózgiem przejdzie na wersję 2.0. :-) Wniosek: Jeśli nadal chcesz zabezpieczyć drewno i uporządkować tylne światła, nie chcesz pokonywać ciasnych zakrętów w prawo i niekoniecznie chcesz używać przyczepy na zakupy lub częstego otwierania i zamykania, także jeśli często nie mocujesz czegoś nowego, ale raczej ładujesz, a następnie jeździsz na większe odległości, dostaje fantazyjną rzecz, która całkiem dobrze chodzi za sobą (ale oczywiście nie ma zawieszenia) i którą można praktycznie schować lub przetransportować. Każdy, kto potrzebuje przyczepy na wakacjach lub w drugim domu, naturalnie chce lekkiej i kompaktowej przyczepy. Trailer potrafi to zrobić naprawdę dobrze. Dealer: Coś od dilera Chal-Tec lub Electronics, działa pod różnymi nazwami, ale więcej nie zamówię. Wisior po prostu leżał niezabezpieczony w pudełku i jeden róg był uszkodzony. Ponieważ pudełko nie było uszkodzone, zakładam, że sprzedawca wysłał uszkodzony towar. Możesz spróbować, a oto nadal działa, ponieważ zaplanowałem przyczepę na wakacje i najwyraźniej dostałem ostatnią, zanim została wyprzedana. Gdyby gdzieś był drugi, to by wrócił. Ale byłem prawie zmuszony zatrzymać uszkodzony. Zauważyłem, że przyczepa została wyprzedana tylko wtedy, gdy chciałem zamówić gdzie indziej i nie ma to nic wspólnego ze złą obsługą. Sprzedawca nie odpowiedział na e-mail za pośrednictwem Amazon ani na 2 e-maile wysłane na adres jego firmy dotyczące rabatu z powodu uszkodzenia. Nie można było się też z nim skontaktować telefonicznie, ponieważ zarezerwował całkowicie przeciążoną usługę telefoniczną. Najpierw klikasz przez maszynę, aż w końcu czekasz w kolejce w nieskończoność. Usługa zerowa. Prosty zwrot zadziałałby dzięki Amazonowi! Jeśli więc ktoś chce kupić przyczepę z jej drobnymi zaletami i wadami, to może lepiej udać się do dealera, który również zachowuje się profesjonalnie.
Nicht so praktisch wie gedacht! Anhänger: Der Anhänger ist schick, aber das Holz ist weich und ein Eck war bei mir beschädigt. Die Ware liegt quasi ungeschützt in einem Karton. Abgesehen davon, dass man das Holz noch behandeln sollte und Rücklichter vorgeschrieben sind, die man noch organisieren muss, bin ich eigentlich zufrieden. Er läuft ohne Klappern hinterher, soweit man das ohne Federung erwarten kann und man kann ihn leicht zerlegen/verstauen/transportieren. Aber die Zurrgurte, die Tasche, enge Kurven und den Deichsel wechseln. Na ja! Zum Händler komme ich dann auch noch. Die Zurrgurte sind umständlich und man müsste bei kleineren Transporten die überlangen Dinger irgendwo verstauen, dass sie nicht in die Speichen kommen. Schön, daß sie dabei sind, aber wirklich praktisch sieht anders aus. Die Zubehörtasche dagegen scheint ja ideal zu sein, aber auch diese ist nicht so praktisch, wie man denkt. Sie ist labbelig und bleibt von alleine nicht einmal stehen, sodass auch hier immer eingerollt werden muss, man sollte davor die beiden Henkel auch noch mit einem Klettverschluss zusammen machen und die Henkel dann gleich mit der Tasche zusammen einrollen, sodass die Henkel nicht irgendwo noch in die Speichen geraten. Es hängt sonst einfach überall etwas herunter. Die eingerollte "Wurst" wird dann nicht wie bei einem Seesack, wo beide Enden zusammengeklippt werden, verschlossen, sondern jedes Ende wird nach unten mit einem eigenen Klipp fixiert. Also wenn man etwas aus der Tasche holen will, muss man erst einmal beide Klipps öffnen, (geht einhändig nicht, da sie noch gesichert sind, also umständlich), dann wird aufgerollt, dann werden die Henkel auseinander gemacht und dann hat man erst Zugriff. Deutlich umständlicher als ich es mir vorgestellt hatte. Zudem die Tasche dann nicht einmal offen stehen bleibt, sondern völlig kraftlos in sich zusammensackt, auch hier hatte ich die Vorstellung, dass ich zum Beispiel einkaufen gehen könnte und die freistehende Tasche einfach füllen oder entleeren könnte. Selbst wenn man sie so halb zum Stehen bekäme, würden die Henkel sich wieder frei baumelnd um die Räder wickeln. Es geht einfach nicht, Punkt. ... und das Be- und Entladen wird auch zum Gefummel. Bei engen Kurven habe ich direkt in den ersten 10 min schon zweimal gemerkt, dass ich Rechtskurven nur mit begrenztem Radius fahren kann, da sonst der Deichsel gegen mein Hinterrad läuft. Ich habe ein 27.5 Zoll-Rad, aber das würde auch bestimmt mit einem 26 Zoll passieren. Man denkt, dass es nicht so häufig vorkommt, aber alleine heute ist das vier mal passiert. Mit dem Fahrrad ist man eben doch extrem wendig und mit meinem Kinderanhänger ist das zum Beispiel nie passiert. Ist kein Beinbruch, aber auch nicht ideal. Den Deichsel in die andere Position zu wechseln hatte ich mir ebenfalls einfacher erhofft. Meine Idee war, daß ich mit diesem Anhänger zum Einkaufen fahre, dann zum Handwagen umbaue, also direkt im Geschäft belade und anschließend natürlich wieder mit dem Fahrrad nachhause fahre. Für den Umbau liegt man dann aber auf dem Supermarktparkplatz und versucht die Bolzen in die Löcher zu bekommen. Das ist ein Geduldsspiel und hätte mit einer Führung des Deichsels deutlich erleichtert werden können. Wenn man eben nicht alles selber macht. :-) Auch kein Beinbruch, aber wieder nicht so praktisch, wie man sich das vorstellt und so geht überall ein bisschen Alltagsnutzen verloren und man ist gespannt, wie viel man am Schluss dann tatsächlich mit dem Anhänger einkaufen geht. Es wäre ja eigentlich auch noch eine tolle Vorstellung gewesen, wenn man zuhause in der Tiefgarage dann wieder auf Handwagen umbaut, in den Lift geht und seinen Einkauf vom Supermarkt ohne einmal umladen in der Wohnung hat. Wäre doch super, aber ich glaube, dass ich noch nicht einmal zum Einkaufen umbauen werde. Ist einfach zu umständlich. Vielleicht geht ja noch einer mit Grips an die Version 2.0. :-) Fazit: Wer das Holz noch behandeln und Rücklichter organisieren will, keine enge Rechtskurven fahren möchte und nicht unbedingt den Anhänger zum Einkaufen, oder häufigen Öffnen und Verschliessen möchte, auch wer nicht häufig etwas neu verzurren, sondern eher belädt und dann längere Strecken fährt, der bekommt ein schickes Ding, das ganz gut hinterläuft (hat aber natürlich keine Federung) und das praktisch verstaut oder auch transportiert werden kann. Wer den Anhänger im Urlaub oder am Zweitwohnsitz braucht, möchte natürlich einen leichten und kompakten Anhänger. Das kann der Anhänger wiederum wirklich gut. Händler: Beim Händler Chal-Tec oder auch Elektronik irgendwas, er firmiert unter verschiedenen Namen, werde ich allerdings nicht mehr bestellen. Der Anhänger lag ungeschützt einfach in einem Karton und ein Eck war beschädigt. Da der Karton nicht beschädigt war, gehe ich davon aus, daß der Händler beschädigte Ware verschickt hat. Man kann es ja mal probieren und siehe da, es hat auch noch funktioniert, weil ich den Anhänger für den Urlaub eingeplant hatte und anscheinend den letzten vor Ausverkauf bekommen habe. Hätte es noch einen zweiten irgendwo gegeben, wäre dieser zurückgegangen. Aber so war ich fast gezwungen, den beschädigten zu behalten. Dass der Anhänger ausverkauft war, habe ich aber erst gemerkt, als ich woanders bestellen wollte und hat mit dem schlechten Service erst einmal nichts zu tun. Der Händler hat weder auf die E-Mail über Amazon, noch auf die 2 Mails an seine Firmenadresse bzgl. eines Rabattes wegen der Beschädigung reagiert. Auch telefonisch war er nicht erreichbar, da er sich einen völlig überlasteten Telefonservice gebucht hat. Man klickt sich erst einmal durch einen Automaten, bis man dann ewig in der Warteschleife hängt. Null Service. Die simple Rücksendung hätte aber funktioniert, Amazon sei Dank! Also wenn jemand den Anhänger mit seinen kleinen Vor- und Nachteilen kaufen will, dann vielleicht lieber bei einem Händler, der sich auch professionell verhält.
Nie tak praktyczne, jak się spodziewano! Wisior: Wisiorek jest stylowy, ale drewno jest miękkie, a jeden róg u mnie został uszkodzony. Towar w zasadzie niezabezpieczony, w pudełku. Pomijając fakt, że drewno wymaga jeszcze konserwacji i tylnych świateł, które trzeba jeszcze uporządkować, jestem naprawdę zadowolony. Działa bez grzechotania, jak można się spodziewać bez zawieszenia, i jest łatwy w demontażu/przechowaniu/transporcie. Zmień jednak paski mocujące, torbę, ciasne łuki i dyszel. No cóż! Przyjadę też do dealera. Paski mocujące są nieporęczne, a w przypadku mniejszych transportów trzeba by gdzieś schować wyjątkowo długie rzeczy, aby nie dostały się do szprych. Fajnie, że tam są, ale w praktyce sprawy są inne. Z kolei torba na akcesoria wydaje się idealna, ale nie jest tak praktyczna, jak myślisz. Jest cienki i nawet sam nie trzyma się w górze, dlatego zawsze trzeba go zwinąć. Najpierw należy spiąć ze sobą oba uchwyty za pomocą rzepu, a następnie zwinąć uchwyty razem z torbą tak, aby uchwyty się nie zsuwały. nadal gdzieś gubią się szprychy. Inaczej coś po prostu wisi wszędzie. Zwinięta „kiełbasa” nie jest wówczas zamykana jak torba marynarska, w której oba końce są spinane razem, ale każdy koniec jest przymocowany do dołu własnym klipsem. Jeśli więc chcesz coś wyciągnąć z torby, musisz najpierw otworzyć oba klipsy (nie da się tego zrobić jedną ręką, bo są nadal zabezpieczone, więc jest to kłopotliwe), następnie zwinąć, a następnie otworzyć uchwyty i wtedy masz dostęp. O wiele bardziej skomplikowane, niż sobie wyobrażałem. W dodatku torba nawet nie pozostaje otwarta, a wręcz bezsilnie się zapada i tutaj też wpadłam na pomysł, żeby móc np. pójść na zakupy i po prostu napełnić lub opróżnić wolnostojącą torbę. Nawet jeśli ustawisz je w połowie drogi, uchwyty nadal będą swobodnie zwisać wokół kół. To po prostu nie działa, kropka. ... a załadunek i rozładunek również staje się pewnym majsterkowaniem. Podczas ciasnych zakrętów dwukrotnie w ciągu pierwszych 10 minut zauważyłem, że mogę pokonywać zakręty w prawo tylko z ograniczonym promieniem, w przeciwnym razie dyszel uderzałby w moje tylne koło. Mam koło 27,5 cala, ale to samo na pewno stałoby się z 26 cali. Można by pomyśleć, że nie zdarza się to zbyt często, ale tylko dzisiaj zdarzyło się to cztery razy. Jesteś niezwykle zwrotny na rowerze, co nigdy nie zdarzyło się na przykład w przypadku mojej przyczepki dla dziecka. Nie jest to jakiś wielki problem, ale też nie jest idealny. Miałem też nadzieję, że zmiana dyszla w inne położenie będzie łatwiejsza. Mój pomysł był taki, że pojadę z tą przyczepką na zakupy, potem przerobię ją na wózek ręczny, załaduję bezpośrednio do sklepu i oczywiście wrócę rowerem do domu. Aby dokonać przeróbki, leżysz na parkingu supermarketu i próbujesz wkręcić śruby w otwory. Jest to gra polegająca na cierpliwości i mogłaby być znacznie łatwiejsza, gdyby dyszel był prowadzony. Jeśli nie zrobisz wszystkiego sam. :-) Też nie jest to wielka sprawa, ale znowu nie tak praktyczne, jak można sobie wyobrazić, więc wszędzie ginie trochę codziennego użytku i jesteś ciekawy, ile faktycznie skończysz na zakupach z przyczepą. Właściwie byłoby świetnym pomysłem, gdyby można było zamienić podziemny parking z powrotem w domowy wózek ręczny, wejść do windy i zabrać zakupy z supermarketu do swojego mieszkania, bez konieczności ich ponownego ładowania. Byłoby wspaniale, ale chyba nawet nie zamienię tego na zakupy. To po prostu zbyt skomplikowane. Może ktoś inny mądry zajmie się wersją 2.0. :-) Wniosek: Jeśli nadal chcesz konserwować drewno i organizować tylne światła, nie chcesz pokonywać ostrych zakrętów w prawo i niekoniecznie chcesz używać przyczepy do robienia zakupów lub częstego otwierania i zamykania, nawet jeśli tego nie robisz Nie chcę często czegoś ponownie mocować, ale wolę go załadować i potem pokonywać dłuższe dystanse, dostaje stylową rzecz, która działa całkiem dobrze (ale oczywiście nie ma zawieszenia) i którą można wygodnie przechowywać lub transportować. Każdy, kto potrzebuje przyczepy na wakacjach lub w swoim drugim domu, naturalnie pragnie lekkiej i kompaktowej przyczepy. Trailer potrafi to zrobić naprawdę dobrze. Dealer: Jednak nie będę już zamawiał u dealera Chal-Tec czy Elektronik, działa to pod różnymi nazwami. Przyczepa po prostu leżała niezabezpieczona w pudle i jeden róg został uszkodzony. Ponieważ pudełko nie zostało uszkodzone, zakładam, że sprzedawca wysłał uszkodzony towar. Możesz spróbować i oto zadziałało, ponieważ zaplanowałem przyczepę na wakacje i najwyraźniej dostałem ostatnią, zanim została wyprzedana. Gdyby gdzieś był drugi, to by wrócił. Ale prawie byłem zmuszony zatrzymać uszkodzony. Dopiero, gdy chciałem zamówić gdzie indziej, zauważyłem, że przyczepa została wyprzedana i nie miało to nic wspólnego z kiepską obsługą. Sprzedawca nie odpowiedział na e-mail przesłany przez Amazon ani na dwa e-maile wysłane na adres jego firmy dotyczące zniżki z powodu uszkodzenia. Nie można było się z nim skontaktować także telefonicznie, ponieważ zarezerwował całkowicie przeciążoną usługę telefoniczną. Najpierw klikasz przez maszynę, aż skończysz w wiecznej kolejce. Usługa zerowa. Prosty zwrot zadziałałby, dziękuję Amazonowi! Jeśli więc ktoś chce kupić przyczepkę z jej drobnymi zaletami i wadami, to może lepiej będzie kupić ją u dealera, który również zachowuje się profesjonalnie.
Habe den Anhänger als Einkaufshilfe mit dem Fahrrad bestellt und beim Baumarkt eine Alukiste dazugekauft. Die Alukiste konnte ich super mit den hier mitgelieferten Spanngurten befestigen. Eine dünne Antirutschmatte darunter und der Anhänger tut was er soll. Wenn man alles schön festzurrt, läuft der Wagen leise wie ein Kätzchen, kein lautes Rattern oder Klappern zu hören. Ich fahre jedoch immer auf Teer oder feinem Schotter; wer auf Kopfsteinpflaster fährt und über einen lauten Anhänger lamentiert, der sollte sich vielleicht überlegen, ob der Anspruch für einen Fahrradanhänger womöglich ein wenig hoch ist. Die Räder sind leicht zu (de)-montieren und auch die Stütze funktioniert super (man muss sie allerdings zunächst umstecken, damit sie einsatzbereit ist). Ich habe den Anhänger zwar erst wenige Monate, aber bisher habe ich noch kein Problem gehabt. zur Lieferung: Die Verpackung des Anhängers ist leider nicht hinreichend durchdacht. Die Verpackung war sehr kaputt und die Achsen der Räder haben den Karton durchschlagen. Leider war auch ein wenig Holz an einer Kante des Hängers abgeplatzt. Nach kurzem Kontakt mit dem Kundenservice gab es eine angemessene Entschädigung, mit der ich den Schaden einfach selbst repariert konnte. Bisher habe ich vermieden, bei Regen zu fahren, ich glaube, dass das dem Anhänger auf lange Sicht nicht gut tut. Kann sein, dass er das ohne Probleme aushält, aber ich geh sowieso nicht einkaufen wenn es in Strömen regnet, also was solls. Zum Design gibts natürlich auch ein klares TOP! Wurde schon mehrmals von Fremden angesprochen, wo ich denn den tollen Anhänger her habe. Alles in Allem also 5 Sterne, habe nichts bereut. nur werde ich womöglich bald die Alukiste durch eine noch größere ersetzen.
Zamówiłem przyczepkę jako pomoc w zakupach wraz z rowerem i kupiłem aluminiową skrzynkę w sklepie z narzędziami. Udało mi się przymocować aluminiowe pudełko za pomocą dostarczonych tutaj pasków. Pod spodem cienka mata antypoślizgowa i przyczepka robi to, co do niej należy. Jak wszystko ładnie skręcisz to auto chodzi cicho jak kotek, nie słychać żadnych głośnych stuków ani stuków. Jednak zawsze jeżdżę po asfalcie lub drobnym żwirze; Każdy, kto jeździ po bruku i narzeka na hałaśliwą przyczepkę, powinien się zastanowić, czy wymagania wobec przyczepki rowerowej nie są trochę wygórowane. Koła są łatwe do (de)montażu, a zakraplacz również działa świetnie (chociaż trzeba go zmienić, zanim będzie gotowy do użycia). Przyczepę mam dopiero od kilku miesięcy, ale do tej pory nie miałem z nią żadnych problemów. O dostawie: Opakowanie przyczepy nie jest niestety wystarczająco przemyślane. Opakowanie było bardzo zniszczone, a osie kół przebiły pudełko. Niestety, część drewna na jednej krawędzi wieszaka również się odłamała. Po krótkim kontakcie z obsługą klienta otrzymałem rozsądną rekompensatę, dzięki której mogłem spokojnie sam naprawić szkodę. Do tej pory unikałem jazdy w deszczu, myślę, że na dłuższą metę nie jest to dobre dla przyczepy. Może zniesie to bez problemu, ale ja i tak nie chodzę na zakupy, kiedy pada deszcz, więc co tam. Oczywiście istnieje również wyraźny TOP dla projektu! Kilkakrotnie pytali mnie nieznajomi, skąd mam świetną przyczepę. Więc w sumie 5 gwiazdek, nie żałuję. tylko pewnie niedługo wymienię aluminiową skrzynkę na jeszcze większą.
stabil und robuster Anhänger, Räder eiern minimal und sind abnehmbar, was mich persönlicher am meisten stört ist die klappernde Feder an der Zugdeichsel die wenn der Anhänger maximal beladen am Limit ist und sich auseinander und dann wieder zusammen zieht.....schaukelt sehr und ist sehr nervig beim fahren
stabilna i solidna przyczepa, koła minimalnie się chyboczą i można je zdemontować, osobiście najbardziej przeszkadza mi grzechotanie sprężyny na dyszlu, która przy pełnym obciążeniu przyczepy rozsuwa się, a następnie składa… dużo i jest bardzo irytujące podczas jazdy
Sind Größe genug für 2 Kisten und seht aus als es ist nicht überlässtet. Hat kein Federung, und ich habe schon gewusst. Ist leicht, man kann es durch ein tur zum Keller tragen. Den schweißen sind nich hoch Qualität aber sollte halten.
Są wystarczające na 2 pudełka i wygląda na to, że nie zostało. Nie ma zawieszenia, a to już wiedziałem. Jest lekki, można go przenieść przez drzwi do piwnicy. Spawy nie są wysokiej jakości, ale powinny wytrzymać.
Schön verarbeitet. Wird für Getränkekisten genutzt.vielleicht könnte man noch eine rutschhämmende Unterlage installieren.
Pięknie przetworzone. Używany do skrzynek z napojami. Może mógłbyś zainstalować podkładkę antypoślizgową.
super pratique et facilement montable et démontable, quelques tours à la déchetterie avec une grande poubelle dessus, au lieu de prendre la voiture, économie d'essence et en plus un peu d'exercice...
super praktyczny i łatwy w montażu i demontażu, kilka wycieczek do centrum recyklingu z dużym koszem na śmieci na górze, zamiast jechać samochodem, oszczędzając paliwo, a także trochę ruchu...
Mi è piaciuto soprattutto il fatto che è di Legno e non i soliti plasticoni. Il carico può debordare in quanto non ha le sponde. Le ruote grandi permettono di viaggiare bene anche con la bici. Davvero un ottimo prodotto, anche esteticamente è molto bello.
Szczególnie spodobało mi się to, że jest wykonany z drewna, a nie ze zwykłego plastiku. Ładunek może się przepełnić, ponieważ nie ma boków. Duże koła pozwalają na wygodne podróżowanie nawet na rowerze. Naprawdę doskonały produkt, estetycznie jest również bardzo piękny.
Ich habe das Modell blau/schwarz, nicht Holz/schwarz. Wegen der großen Unterschiede ist unverständlich, dass Amazon die Rezensionen für beide Modelle durcheinander mischt. (1) Lieferchaos: Auf Amazon "auf Lager", in eigenem Shop "nicht lieferbar". Bestellbestätigung nennt Lieferzeit 5 Wochen, 1 Woche später korrigiert auf "kommt übermorgen". Kam dann tatsächlich. Der Verkäufer ist offensichtlich selbst Opfer seines Lieferanten und wohl unschuldig an dem Chaos. (2) Enormer Preisanstieg: Mein Preis Mitte März war noch 125 € (Modell blau/schwarz) bzw. 140 € (Holz). Aber auch der aktuelle Preis Mitte April (187 € Holz; blau/schwarz scheint gar nicht lieferbar) ist noch fair; einen vergleichbaren Anhänger in deutlich schlechterer Herstellungsqualität habe ich für 280 € im örtlichen Fachhandel gesehen. (3) Preiswerte Reflektoren liegen bei, lassen sich aber beim Modell blau/schwarz nur so anbringen, dass man den Anhänger nicht mehr aufs Heck stellen kann, um bequem die Räder abzumontieren. Ich habe mit zusätzlichen Plastikteilen und Schrauben die Reflektoren neben den Aufbau hinter die Räder versetzt, wie man es auf den Fotos vom Holzmodell sieht, jetzt erfüllt der Anhänger voll und ganz meine Anforderungen. (4) Natürlich haben die beweglichen Teile, z. B. die eingesteckten Räder, etwas Spiel (was andere Rezensenten monieren), aber das bleibt völlig im Rahmen. Getränkekisten, Klappboxen usw sollte man immer mit einem Spanngurt sichern, den man einmal ganz um Anhänger und Ladung herum führt, dann klappert es auch nicht mehr so. (3m-Gurte haben die passende Länge.)
Mam niebiesko-czarny model, a nie drewno/czarny. Ze względu na duże różnice jest niezrozumiałe, że Amazon miesza recenzje obu modeli. (1) Chaos dostaw: „W magazynie” na Amazon, „Niedostępne” w naszym własnym sklepie. W potwierdzeniu zamówienia podano czas dostawy 5 tygodni, 1 tydzień później skorygowano na „nadejdzie pojutrze”. Wtedy rzeczywiście przyszło. Sprzedawca oczywiście sam jest ofiarą swojego dostawcy i prawdopodobnie niewinny w chaosie. (2) Ogromny wzrost cen: moja cena w połowie marca wynosiła 125 euro (model niebiesko-czarny) lub 140 euro (drewno). Ale obecna cena z połowy kwietnia (drewno 187 €; kolor niebieski/czarny nie wydaje się być dostępny) jest nadal uczciwa; W lokalnym specjalistycznym sklepie widziałem porównywalną przyczepę o znacznie gorszej jakości wykonania za 280 euro. (3) Niedrogie odblaski są dołączone, ale można je przymocować tylko do modelu niebiesko-czarnego w taki sposób, że przyczepki nie można już ustawić na plecach w celu wygodnego zdjęcia kół. Przeniosłem reflektory obok karoserii za koła z dodatkowymi elementami plastikowymi i śrubami, co widać na zdjęciach modelu drewnianego, teraz przyczepa w pełni spełnia moje wymagania. (4) Oczywiście ruchome części, np. B. włożone koła, trochę luzu (na co narzekali inni recenzenci), ale to jest całkowicie w granicach. Skrzynki po napojach, składane pudełka itp. należy zawsze zabezpieczać paskiem z grzechotką, który owija się wokół przyczepy i ładuje raz, aby nie grzechotała tak bardzo. (Paski o długości 3 m mają odpowiednią długość.)
Sehr einfach zusammenzubauen und auch anzubringen am Fahrrad. Der Wechsel von Anhänger zu Handwagen gestaltet sich auch relativ leicht und ohne Werkzeug. Für den Gebrauch als Handwagen ist die Position der Stange allerdings etwas ungünstig, bzw. die Länge nicht gänzlich ausreichend, da man sich damit schnell in die Fersen fahren kann. Ansonsten sehr praktisch zum Transport von z.B. schweren Einkäufen und bisher macht der Anhänger auch einen robusten und stabilen Eindruck, ist allerdings auch erst wenige Wochen in Gebrauch. Die Langlebigkeit muss sich daher noch herausstellen.
Bardzo łatwy w montażu, a także do przymocowania do roweru. Zmiana przyczepy na wózek ręczny jest również stosunkowo łatwa i nie wymaga żadnych narzędzi. Jednak do użytku jako wózek ręczny pozycja drążka jest nieco niekorzystna lub długość nie jest całkowicie wystarczająca, ponieważ można nim szybko uderzyć po piętach. Poza tym bardzo praktyczna, na przykład do transportu ciężkich zakupów, i jak dotąd przyczepa sprawia wrażenie solidnej i stabilnej, chociaż była używana dopiero od kilku tygodni. Więc długowieczność dopiero się okaże.
Soooo... Also zunächst der Gesamteindruck: Also mir gefällt der Anhänger. Technisches: Die Reifen sind Noname aber nicht schlecht und mit Reflektor. Die Felgen sind komplett aus Stahl (schwer). Die Achsen ebenfalls, ø 12,6 mit Wellensicherungsring arretiert. Die Achsführung aus Kunstoff hat ø 12,8mm, hat also für einen Mechaniker ne Menge Spiel, geht aber irgendwie. Die Deichsel ist satt Sitzend am Anhänger, lappert an der Verbindung Fahrrad-Anhänger aber gehörig rum. Kupplungszapfen/Deichsel ø 13,3mm auf 14mm, das ist eindeutig zu viel und hat den einen Stern gekostet. Sehr positiv, in der Annahme das Hängerchen kommt aus China, ist der Fertigungszustand. Schweißnähte super alles Entgratet wo man hinkommt und sieht zudem noch gut aus. Das Holz ist Lackiert (werde es dennoch noch einmal mit Yachtlack streichen), es wurden DIN 7991 M6 Güte 10.9 galvanisch verzinkt genommen. Das ist weit besser als V2A (Edelstahl) Schrauben die nur eine Güte von rund 8 erreichen auch ist eine Zinkschicht beim Einschrauben in Ferritschem Material besser als V2A oder V4A. Umbau von Fahrradanhänger auf Handkarren... naja, mal schnell beim Einkaufen... eher nicht... dauert schon bissi^^ Bin froh mich für dieses Modell entschieden zu haben.
Taaaaak... Więc najpierw ogólne wrażenie: podoba mi się zwiastun. Techniczne: Opony są bez nazwy, ale niezłe i mają odblaski. Felgi są w całości stalowe (ciężkie). Osie również ø 12,6 blokowane pierścieniem zabezpieczającym wału. Plastikowa prowadnica osi ma średnicę 12,8mm, więc jest spory luz dla mechanika, ale jakoś działa. Dyszel jest ciasno osadzony na przyczepie, ale grzechota przy połączeniu przyczepki z rowerem. Sworzeń sprzęgający/dyszel ø 13,3 mm do 14 mm, to zdecydowanie za dużo i kosztuje jedną gwiazdkę. Bardzo pozytywnie, zakładając, że wisiorek pochodzi z Chin, jest stan produkcji. Spawa super wszystko bez zadziorów, gdziekolwiek jesteś, a także dobrze wygląda. Drewno jest lakierowane (pomaluję jeszcze raz lakierem jachtowym), DIN 7991 M6 jakość 10.9 zostało ocynkowane. Jest to o wiele lepsze niż wkręty V2A (stal nierdzewna), które osiągają jedynie jakość około 8. Warstwa cynku podczas wkręcania w materiał ferrytyczny jest również lepsza niż V2A lub V4A. Przeróbka z przyczepki rowerowej na wózek ręczny... no to chodźmy szybko na zakupy... raczej nie... trochę zajmuje ^^ Cieszę się, że zdecydowałam się na ten model.
J’ai trouvé la bonne remorque! A la fois pratique en ville pour faire les courses et à la campagne pour partir en voyage. Les roues se déclipsent. La remorque tient bien la route et les chocs. Les rainures pour passer des sangles sont super pratique !! Un seul bémol, les catadioptres très peu solides et mal placés. Ils ont cassé ou plié.
Znalazłem odpowiedni zwiastun! Praktyczny zarówno w mieście na zakupy, jak i na wsi w podróży. Koła odpinają się. Przyczepka dobrze trzyma się drogi i amortyzatorów. Rowki na pasy przechodzące są niezwykle praktyczne!! Tylko jeden minus, reflektory są bardzo słabe i źle umieszczone. Złamały się lub wygięły.
Lo utilizzo per portare con me attrezzature per il volo libero
Używam go do przenoszenia bezpłatnego sprzętu lotniczego
Bonjour , remorque reçue dans les délais . pour la solidité, a voir à l'utilisation . Sur une roue , un rayon est libre , il n'a pas été tendu .
Witam, przyczepa otrzymana na czas. dla solidności, zobacz zastosowanie. W kole szprycha jest wolna, nie jest naprężona.
Prima impressione molto positiva: semplice da montare, materiali in linea con il costo del prodotto, intuitivi gli spostamenti del timone da bici a manuale; attendo una risposta riguardo al timone che nella posizione manuale tende assai a sinistra e non capisco se si tratta di una idea progettuale o di un errore nella creazione dei fori, vedremo.
Bardzo pozytywne pierwsze wrażenie: prosty montaż, materiały adekwatne do ceny produktu, przestawianie steru z roweru na manual jest intuicyjne; Czekam na odpowiedź w sprawie steru, który w położeniu ręcznym bardzo mocno skręca w lewo i nie rozumiem, czy to pomysł projektowy, czy błąd w wykonaniu otworów, zobaczymy.
Die Qualität stimmt zu dem Preis, gute Verarbeitung des Rahmens, Schweißnähte und Lack. Die Räder sind qualitativ mittelmäßig, beide hatten eine merkliche 8, was ich aber selber beheben könnte. (über die Speichen) Einfache Stahlfelgen ohne namenhafte Bereifung. Das Verdeck ist gut verarbeitet und lässt zumindest bei mir keinen Regen durch. Aber die Handhabung mit den Klettverschlüssen hinten ist mangelhaft. Es kann nicht sein, dass die Verschlüsse sich genau bei den Rädern befinden. Da holt man sich schnell dreckige Hände, je nach Wetter. Bitte Nachbesserung an der Stelle. Weiter haben die Aufnahmebuchsen der Steckräder zu viel Spiel, die Räder stehen somit unterschiedlich schief. Beim fahren merkt und sieht man, das es je nach Fahrbahn eiert. Das ist bestimmt so nicht gedacht. Auch hier bitte Nachbesserung. Zur Handhabung: Die Räder lassen sich gut einstecken. Die Verbindungsachse zu montieren, ist zu fummelig. Ein einfacher Anschlag wäre vorteilhaft gewesen. Bitte nachbessern. Andere Hersteller sind da besser. Zwei Kleinigkeiten sind bei mir noch zu er wähnen. Erstens, die Länge des Sicherungsseil ist bei mir zu kurz. 2-3 cm länger wären besser gewesen. Ich fahre ein Mountainbike mit Ständer am Hinterrad. Zweitens, die Qualität der Kupplung (Fahrradseitig) ist sehr schlecht. Ich habe eine zweite von einem anderen Hersteller besorgt (6 €) und die war um Welten besser. Fazit: Wer einen gut Aussehenden und preislich guten Anhänger für sein Bike haben möchte, kann diesen hier kaufen. Wenn er mit kleinen Abstichen leben kann. Allzeit gute Fahrt.
Jakość adekwatna do ceny, dobra obróbka ramy, spawów i lakieru. Rowery są przeciętnej jakości, oba miały zauważalną 8, ale sam mogłem to naprawić. (poprzez szprychy) Proste stalowe felgi bez opon. Miękki dach jest dobrze wykonany i nie przepuszcza deszczu, przynajmniej dla mnie. Ale obsługa za pomocą zapięć na rzepy z tyłu jest słaba. Nie może być tak, że zamki są tuż przy kołach. Łatwo pobrudzić sobie ręce, w zależności od pogody. Proszę to tam naprawić. Ponadto gniazda kół wtykowych mają zbyt duży luz, więc koła są krzywe na różne sposoby. Podczas jazdy zauważasz i widzisz, że chwieje się w zależności od drogi. Na pewno nie jest to zamierzone. Proszę to również naprawić. Obsługa: Koła można łatwo włożyć. Montaż osi łączącej jest zbyt kłopotliwy. Prosty przystanek byłby korzystny. Proszę napraw to. Inni producenci radzą sobie z tym lepiej. Są dwie małe rzeczy, o których powinienem wspomnieć. Po pierwsze, długość liny zabezpieczającej jest dla mnie za krótka. 2-3 cm dłuższe byłoby lepsze. Jeżdżę na rowerze górskim ze stojakiem na tylne koło. Po drugie, jakość sprzęgła (po stronie roweru) jest bardzo słaba. Dostałem drugi od innego producenta (6 €) i był o niebo lepszy. Wniosek: jeśli chcesz dobrze wyglądającą i niedrogą przyczepkę do swojego motocykla, możesz ją kupić tutaj. Jeśli może żyć z małymi skaleczeniami. Zawsze udanej podróży.
Super achat —> ultra facile à monter et à démonter tiens peu de place une fois démontée et donc facile à transporter 2 utilisations possibles —> vélo ou à pied produit de très bonne facture au top a voir dans la durée
Świetny zakup —> bardzo łatwy w montażu i demontażu, po rozłożeniu zajmuje niewiele miejsca, dzięki czemu jest łatwy w transporcie. 2 możliwe zastosowania —> rower lub na piechotę, bardzo dobrze wykonany produkt na górze, aby zobaczyć z biegiem czasu
Pro: -) grande manovrabilita`, anche da carico (non "tira") -) facile da agganciare -) leggero -) bello Contro: -) piano di carico leggermente rovinato (graffi, forse dovuti all`imballo carente) -) manca un appiglio sicuro dove far passare la catena antifurto -) il cambio di posizione del timone non e` molto agevole (vale a dire: trasformare il traino in un carretto spinto a mano impiega tempo) -) su strade dissestate salltella un po' (ho rimediato rivestendo il piano di carico con un tappetino in spugna) -) manca una sponda per i carichi sfusi (in quel caso uso un cartone assicurato dalle cinghie in dotazione)
Plusy: -) świetna zwrotność, nawet po załadowaniu (nie "ciągnie") -) łatwe mocowanie -) lekkie -) piękne Wady: -) lekko uszkodzona powierzchnia ładunkowa (zarysowania, być może ze względu na złe opakowanie) -) brak sejfu chwyt, w którym można przełożyć łańcuch antykradzieżowy -) zmiana położenia steru nie jest zbyt łatwa (tzn. przekształcenie holu w wózek pchany ręcznie wymaga czasu) -) na nierównych drogach lekko podskakuje (poradziłem sobie poprzez przykrycie powierzchni ładunkowej matą gąbkową) -) nie ma boku dla luźnych ładunków (w tym przypadku używam tektury zabezpieczonej dostarczonymi paskami)
Remorque utilisée avec un VTT pour transporter hebdomadairement 2 cagettes de légumes bio. Le montage est aisé à la reception du colis avec des roues qui se montent et se démontent sans outils. Quelques difficultés à serrer les vis du support central béquille. J'ai du prendre d'autres vis pour serrer efficacement car la clé tournait dans le vide au niveau de la tête des vis! Petit problème aussi lors de la manipulation de la béquille qui sort facilement de son axe de rotation. La charge est bien maintenue avec les sangles livrées. On transporte aisément une trantaine de kilos mais sous lourde charge la liaison est un peu élastique avec le vélo
Przyczepa używana z quadem do transportu 2 skrzynek organicznych warzyw tygodniowo. Montaż jest łatwy po otrzymaniu paczki z kołami, które można montować i demontować bez użycia narzędzi. Pewne trudności z dokręceniem śrub centralnego wspornika kuli. Musiałem wziąć inne śruby, aby skutecznie dokręcić, ponieważ klucz kręcił się w powietrzu na łbie śruby! Mały problem także przy obsłudze kuli, która łatwo wysuwa się z osi obrotu. Ładunek jest dobrze utrzymany dzięki dostarczonym pasom. Z łatwością przewozimy około trzydziestu kilogramów, ale przy dużym obciążeniu połączenie z rowerem jest nieco elastyczne
Impossibile caricare il contenuto multimediale. Dire che va bene è poco. L'ho scelto per il suo minimalismo costruttivo, abbinato alla massima funzionalità e versatilità. Infatti, con il vano di carico in legno lamellare che non ha le sponde sulla lunghezza, ma solo laterali, permette di caricare oggetti più grandi e lunghi. Oggi l'ho testato con un carico da 30 kg, il massimo dichiarato è 40 kg. Ho percorso 27 km, da Gemona del Friuli a Tricesimo,percorrendo strade in ripida salita, miste ciottoli, bianche e asfaltate. Nessun problema con i copertoni da 2 pollici o 50 mm di larghezza, gonfiate a 1,7 / 2 bar. Ad una pressione così bassa, anche i carichi pesanti vengono ottimamente ammortizzati da questi pneumatici a sezione larga. Le ruote sono reversibili e tutto è stato estremamente facile per l'assemblaggio, non più di 3 minuti. È veramente un acquisto che vale tutti i soldi spesi, poi il divertimento è assicurato. Non vedo l'ora di usarlo di nuovo. Era un sabato e tanti ciclisti e pedoni mi hanno fermato facendo commenti positivi sul design minimalista del carrrellino. A Gemona del Friuli, un signore del posto, ha detto che il carrellino e quello che trasportavo, sono oggetti di libertà e uguaglianza sociale. È stata una giornata felice per me, che mi ha fatto dimenticare una brutta esperienza il giorno prima. Come vedete dalle foto,grazie al carrellino, oggi ho potuto posare la prima pietra per la costruzione del bagno nel mio workshop. Mi sento veramente soddisfatto, contento e felice. Grazie Amazon per farmi la vita più facile, grazie Cargo Bull per questo bellissimo e utilissimo carrellino.
Nie można załadować treści multimedialnych. Powiedzieć, że jest dobrze, to mało powiedziane. Wybrałem go ze względu na konstruktywny minimalizm w połączeniu z maksymalną funkcjonalnością i wszechstronnością. W rzeczywistości, dzięki przestrzeni ładunkowej z laminowanego drewna, która nie ma boków na całej długości, a jedynie po bokach, umożliwia załadunek większych i dłuższych przedmiotów. Dziś testowałem go z obciążeniem 30 kg, maksymalne deklarowane to 40 kg. Z Gemona del Friuli do Tricesimo przejechałem 27 km drogami stromo pod górę, wymieszanymi z kostki brukowej, bieli i asfaltu. Nie ma problemu z oponami o szerokości 2 cali lub 50 mm, napompowanymi do 1,7 / 2 barów. Przy tak niskim ciśnieniu te opony o szerokim przekroju optymalnie amortyzują nawet duże obciążenia. Koła są odwracalne, a montaż wszystkiego był niezwykle łatwy, nie więcej niż 3 minuty. Jest to naprawdę zakup wart wszystkich wydanych pieniędzy, wtedy zabawa jest gwarantowana. Nie mogę się doczekać, aby użyć go ponownie. Była sobota i wielu rowerzystów i pieszych zatrzymywało mnie i pozytywnie komentowało minimalistyczny design wózka. W Gemona del Friuli miejscowy pan powiedział, że wózek i ten, który niosę, to przedmioty wolności i równości społecznej. To był dla mnie szczęśliwy dzień, dzięki któremu zapomniałem o złych doświadczeniach poprzedniego dnia. Jak widać na zdjęciach dzięki wózkowi udało mi się dziś wmurować pierwszy kamień pod budowę łazienki w moim warsztacie. Czuję się naprawdę usatysfakcjonowana, zadowolona i szczęśliwa. Dziękuję Amazon za ułatwienie mi życia, dziękuję Cargo Bull za ten piękny i bardzo przydatny wózek.