3-letnia gwarancja 14 dni na zwrot towaru

Pomoc

Jakimi metodami płatności mogę zapłacić?

Dokonując zakupu możesz zapłacić kartą kredytową, przelewem bankowym, gotówką lub kartą (płatność przy odbiorze) lub przez Paypal. Płatność kartą
W przypadku płatności kartą debetową lub kredytową podczas procesu płatności podaj informacje o karcie, w tym 16-cyfrowy numer karty, jej ważność i trzycyfrowy numer weryfikacyjny (CVV). Z nami nie musisz się martwić o bezpieczeństwo. Do przetwarzania płatności używamy Adyen Gateway, który spełnia surowe standardy bezpieczeństwa PSD2 SCA i wykorzystuje sztuczną inteligencję do wykrywania nieuczciwych płatności. Przekazujemy dane Twojej karty kredytowej za pomocą bezpiecznego protokołu SSL na jeden z naszych zaszyfrowanych serwerów bezpieczeństwa. Ten wysoki standard bezpieczeństwa chroni Twoje dane przed niewłaściwym wykorzystaniem. Płatność za pomocą PayPal
Płatność przez Paypal jest prosta, szybka i bezpieczna. Wystarczy zalogować się na swoje konto lub założyć konto i dołączyć do niego swoją kartę kredytową. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, wszystko, co ważne, znajdziesz na oficjalnej stronie PayPal. Płacąc przez PayPal nie mamy dostępu do danych Twojej karty, płatność dopasowujemy do nazwy konta, z którego zapłaciłeś. Jest to więc jeden z najbezpieczniejszych sposobów płatności. Płatność przelewem bankowym
Płacąc z góry przelewem bankowym, zaraz po skompletowaniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia, w którym znajdziesz wszystkie niezbędne informacje. Przetworzenie przelewu zajmuje zwykle 2-3 dni robocze,dlatego proszę sie spodziewać wydłużenia czasu dostawy o 2-3 dni w porownaniu z innymi metodami płatności. Dane bankowe Berlin Brands Group a.s.

Właściciel konta: Berlin Brands Group a.s.
Bank: Pekao SA
Numer konta: 93124010371111001047800187
Kod banku: 12401037
IBAN: PL93 1240 1037 1111 0010 4780 0187
BIC: PKOPPLPW

Zamówienie za pobraniem
Za zamówiony towar zapłacisz tylko przy odbiorze od kuriera. Pragniemy poinformować, że w przypadku płatności za pobraniem do ceny przesyłki doliczana jest opłata manipulacyjna w wysokości 5 PLN.

Dlaczego ceny produktów zmieniają się w ciągu roku?

Ceny produktów różnią się w zależności od sezonu, dostępności, a także ograniczonej czasowo sprzedaży i rabatów. Jeżeli znajdziesz na naszej stronie produkt w cenie, która Ci odpowiada, zalecamy, abyś nie czekał długo z zakupem. Dodałeś produkt do koszyka, a jego cena zmieniła się w ciągu kilku godzin? Skontaktuj się z naszą obsługą klienta przez e-mail / telefon. Z przyjemnością rozwiążemy ten fakt.

Jak mogę otrzymać kupon rabatowy / kod rabatowy na zakup?

Zapisz się do naszego newslettera w dolnej części naszej strony i otrzymaj specjalny kupon promocyjny oraz regularne rabaty, które się opłacają!

Nie otrzymałem kuponu rabatowego / kodu promocyjnego?

Zarejestrowałeś się i nie otrzymałeś obiecanego kuponu? Wykonaj następujące kroki:

  • proszę dokładnie sprawdzić pocztę
  • również folder SPAM w swojej skrzynce odbiorczej

Jeśli nadal nie znalazłeś wiadomości e-mail z kuponem, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej. Chętnie Ci pomogą.

Mogę też robić zakupy na firmę?

Jeżeli chcesz robić zakupy jako osoba prawna / firma, wystarczy, że podczas wypełniania danych na końcu zamówienia wybierz opcję "Chcę wypełnić dane firmy", a następnie wpisz swój NIP, REGON w odpowiednim formacie.

Nie otrzymałem żadnego potwierdzenia zamówienia

Jeżeli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia nawet 2-3 godziny po złożeniu zamówienia, wykonaj następujące kroki:

  • proszę dokładnie sprawdzić pocztę
  • również folder SPAM w swojej skrzynce odbiorczej

Jeśli nadal nie znalazłeś wiadomości e-mail z kuponem, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej. Chętnie Ci pomogą.

Widzę płatność na swoim koncie, ale nie pamiętam żebym coś kupował?

Sprawdź ponownie, czy są to informacje dotyczące płatności w naszym sklepie?
Jeżeli nadal nie możesz ustalić pochodzenia zamówienia i płatności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta drogą mailową lub telefoniczną. Z przyjemnością pomogą Ci rozwiązać problem.

Za moje zamówienie została została ściągnięta nieprawidłowa lub podwójna kwota

Jeżeli przelałeś więcej pieniędzy niż było to konieczne lub jeśli z Twojej karty kredytowej została pobrana nieprawidłowa kwota, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Nie zapomnij o przesłaniu dowodu wpłaty. Dowód wpłaty powinien zawierać następujące informacje: (PayPal)

  • adres e-mail użyty do płatności
  • na które konto PayPal (nasz e-mail) zapłaciłeś
  • kwota, data

(Karta kredytowa / debetowa)

  • adres e-mail podany podczas składania zamówienia
  • kwota, data

(Przelew bankowy)

  • kto dokonał przelewu? (Posiadacz rachunku, IBAN)
  • na jakie konto zostały przelane pieniądze? (nasz numer konta)
  • kwota, data

Czy mogę otrzymać kopię faktury?

Wysłaliśmy fakturę na adres e-mail podany podczas zakupu. Faktura trafia na Twój e-mail, gdy tylko towar opuści nasz magazyn. Jeżeli sprawdziłeś wszystkie foldery w swojej skrzynce pocztowej (w tym SPAM) i nie znalazłeś faktury, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta który prześle Ci kopię faktury.

Mogę zmienić dane do fakturze?

Zgodnie z polityką firmy po wystawieniu faktury nie można dokonywać żadnych zmian ani korekt. Rozumiemy, że może to powodować niedogodności. Aby kwalifikować się do zwrotu podatku VAT, podczas dokonywania zakupu wybierz opcję "Chcę wypełnić informacje o firmie" i podaj informacje o swojej firmie.

do góry